Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,880   Posts: 1,520,467   Online: 956

Page 4 of 13 FirstFirst 12345678910 ... LastLast
Results 31 to 40 of 123

Shooter
    4x5 Format
    Willie stelt voor vroeg op pad te gaan vooropgesteld dat 't weer dat toelaat. Maar daar moeten we maar van uit gaan. Per slot regent 't in de lagelanden slechts 4% van de tijd ;-) Dat lijkt mij een goed plan. We moeten ons dan laten leiden door diegene die van ver moeten komen. Maar 't zou wel heel leuk zijn om dan daarna tijdens koffie e.d. wat film door de jobo kunnen laten lopen. Dan hebben we wat resultaten die we kunnen bespreken. Ik zou dan 's ochtends de jobo al klaar kunnen zetten zodat die al op temperatuur is als we terugkomen. Mijn jobo is geprogrammeerd voor E6 3 bad en T-Max 400 in de x-Tol. Maar ZW zou voor mij de voorkeur hebben.

Shooter
    Multi Format
    Handig, die JOBO, ik breng dan wel een tankje of 2 mee met de nodige spiralen voor vlakfilm, spaart wat tijd bij het drogen.
    Gary, is je JOBO er eentje met een lift of gaan de klassieke tanks (zonder krans) er ook op? Mijn tanks zijn klassiekers.

Ik ben bereid om vroeg op te staan, de rit tot bij jou duurt een goeie 2 uur volgens de routeplanner. Ik kan zorgen dat ik er om 9 uur 's ochtends ben.

Ik heb nog steeds wat over-datum zijnde Polaroid liggen. Breng die ook wel mee voor eventuele directe evaluatie.

G

Shooter
    4x5 Format
    Ik heb een atl 2200 voor tanks met krans. Zelf heb ik 2 tanks 3010 waar bij elkaar 20 4 X 5 's in kunnen en nog een 2500 serie tanks,maar daar heb ik maar 1 spiraal voor 4 X 5 voor. passen daar ook klassieke spiralen in ? En ik heb nog een 3005 voor 8 x 10 in bestelling staan en die zou er toch tegen die tijd wel moeten zijn. 9 uur lijkt me een hele mooie tijd. Hoe denken de anderen hier over ?

Als 't koud is heb ik polaroid altijd een lastige aangelegenheid gevonden. En als we de mazzel hebben dat we naar buiten kunnen zou ik 't zonde vinden ook al zijn ze over de datum. Maar voor binnen zou 't heel goed zijn. Ik heb nog 1 of 2 stokoude 8 X 10's liggen die we dan ook kunnen uitproberen. Mocht er iemand zijn die nog over de datum 8 X 10 polaroid weet hou ik me aanbevolen.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    9 uur is voor mij prima.

Shooter
    4x5 Format
    Het ziet er naar uit dat iedereen met volle moed de uiterwaarde in gaat. Ik bedacht me nog voor het geval het regent, of als de wind hard is. Is er iemand die een 'party tent' heeft. Dan kunnen we die opzetten. Zo een ding staat er in enkele minuten. En je bent ook goed beschermd tegen de wind als er een zijkant aanzit. Bij harde storm heb ik wel in de windschaduw van de auto gefotografeerd. Maar dat was wel in de woestijn!

Jed

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Tijd is geen probleem, kouwe klauwe wel...
    harry

Release, the best you can do...

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argus View Post
    Graag,

ik installeer er in de camera's. Laat me wel duidelijk stellen dat ik de kroegmeetings niet wil misbruiken voor enige promotie of verkoop van mijn produkten

G
    Geert,
    De vraag in deze is afkomstig van ons zelf en van misbruik is hier dus geen sprake. We stellen wij het zeer op prijs je verhaal hieromtrent te mogen vernemen.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Tijd is geen probleem, kouwe klauwe wel...
    Nu je het zo zegt; mijn vingers waren soms zo koud, dat de verstellingen niet makkelijk te maken waren. Wat beschutting is dan niet weg.

Jed

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    9 uur is prima.
    Daniel

Shooter
    Medium Format
    ijs en weder dienende vanuit maastricht is voor mij akkoord

ik heb nog 3 flessen van 1 liter X-tol aangemaakt 1 mei in volle bruine flessen.
    heb ik over nog van interesse om mee te nemen ??? iemand mee plezieren ????? gratis.
    gebruik ik toch niet meer , te veel

groetjes

ruud

Page 4 of 13 FirstFirst 12345678910 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin