Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,740   Posts: 1,515,550   Online: 1079

Page 1 of 13 123456711 ... LastLast
Results 1 to 10 of 123

Shooter
    Medium Format

KROEGMEETING NAJAAR 2007

Het lijkt me wel weer leuk en van interesse om weer een kroegmeeting te organiseren

b.v.licht meting oid als onderwerp

BELANGSTELLING ?????????????????

groeten uit maastricht.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Misschien is Januari een optie?
    Dan is er meestal weinig te doen...
    December is bij ons tenminste altijd een hectische maand.

Shooter
    Multi Format
    Bij mijn weten zit Gary al op iets te broeden voor december.

Groeten,
    Geert

Shooter
    4x5 Format
    Mijn idee was om te vragen of er voldoende belangstelling is voor een groot formaat bijeenkomst. Misschien niet in iedereen zijn belangstellings sfeer. Maar met enige regelmaat komt hier wel een indicatie langs dat daar voldoende interesse voor zou kunnen zijn. Dan zouden de meer doorgewinterde in verstellingen de nieuwkomers wat vertrouwder met 't een en ander kunnen maken. In principe zou ik een groep van max 8 man kunnen faciliteren. Ik woon zelf in de buurt van nijmegen en dan zouden we in geval van slecht weer in mijn kleine studio terecht kunnen en bij mooi weer kunnen we in de uiterwaarden van de waal ons uitleven.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Gary,
    Prima initiatief kan ik me in vinden.
    harry

Release, the best you can do...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    lijkt me een puik idee. De uiterwaarden met mn 4x5.

Shooter
    Medium Format
    Ja, Ik doe mee , erg leuk

groetjes

Ruud.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    Mijn idee was om te vragen of er voldoende belangstelling is voor een groot formaat bijeenkomst. Misschien niet in iedereen zijn belangstellings sfeer. Maar met enige regelmaat komt hier wel een indicatie langs dat daar voldoende interesse voor zou kunnen zijn. Dan zouden de meer doorgewinterde in verstellingen de nieuwkomers wat vertrouwder met 't een en ander kunnen maken. In principe zou ik een groep van max 8 man kunnen faciliteren. Ik woon zelf in de buurt van nijmegen en dan zouden we in geval van slecht weer in mijn kleine studio terecht kunnen en bij mooi weer kunnen we in de uiterwaarden van de waal ons uitleven.
    Een mooi initiatief. Januari lijkt mij een goede maand. December is te vol geboekt. Bovendien is er in januari meer licht en het weer is ook gemiddeld beter dan in december. In de komende tijd zouden we de onderwerpen op deze bijeenkomst kunnen uitdiepen. Er zijn zoveel verschillende zaken die we aan de orde kunnen laten komen, dat een keus gemaakt moet worden. Gary noemt al : 'de techniek van de verstellingen'. Maar als je hier aan denkt, dan komt de (centrale) perspectief om de hoek kijken en met dat de beeldwerking en beeldopbouw. En van hieruit beland je in de kortste keren bij de aerial perspectief.

Jed

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Ik meld me ook aan.

Shooter
    4x5 Format
    Leuk dat er zoveel belangstelling is. Voorstel zaterdag 18 januari of zondag 19 januari ?
    't woord verstellingen heb ik gebruikt om aan te geven dat 't om camera's gaat waarbij de optische as versteld kan worden.
    Voor mij betreft ligt de nadruk op wat kan je met zo'n camera, door er daadwerkelijk mee te gaan werken. Eventueel polaroid's (duur) maken.

Page 1 of 13 123456711 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin