Discussions: 45,237 | Messages: 609,934 | Members: 29,967 | Online: 339 | Chatroom: 0
User Name:  Password:

"That is called grain. It is supposed to be there." -Flotsam

APUG search    RSS MOBILE
Customize Sidebar
SL66
Author: jmcd
31 view(s)
Gum-Silver Process
Author: Dwane
1145 view(s)
aj 12 + various things
Author: jnanian
663 view(s)
Kodak D-19
Author: Tom Hoskinson
972 view(s)
Go Back   APUG > APUG Nederlandse Forums > Algemene discussies > Door leden georganiseerde evenementen > Evaluatie & opname Kroegmeeting voorjaar 2008

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-29-2008, 07:58 AM   #131 (permalink)

Industrieel erfgoed in Belgie oa

1.seraing luik
2 zie http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?p=378979
ligt vlak voor luik

ad1 Seraing een oud gedeelte van luik waar de oude hoogovevs nog staan
wel vlak bij te komen maar ommuurd
evt zou je misschien toestemming kunnen krijgen om op het terrein te fotograferen
als je seraing gfoogled vind je wel wat
wel zeer indrukwekkend

het is natuurlijk voor sommige een eind dus ik zou het van te voren goed moeten onderzoeken en organiseren
ad 2 een oude mijn tussen ,maastricht en luik was tot voor kort nog makkelijk toegankelijk
maar ik informeren.

een ruimte om bij elkaar te komen lukt mij wel

kijk maar eens

ruud.
Ruud is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-29-2008, 08:03 AM   #132 (permalink)

argus's Avatar

Quote:
seraing luik
Mooie locatie, Ruud, ik ken ze maar ben er nog niet op geweest.
Met dit soort fotografieuitstappen moet je opletten dat je helmaal niet opvalt. Individueel bezoek is aangewezen, er met een groep toekomen zal je zeker en vast een politiecontrole opleveren.

G
argus is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-01-2008, 04:03 AM   #133 (permalink)
hka

hka's Avatar

Klinkt allemaal erg spannend en is wat mij betreft een uitstekend idee voor een bijeenkomst.
Inderdaad goed plannen of organiseren is wel van belang.

Release, the best you can do...
hka is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-01-2008, 04:07 AM   #134 (permalink)
hka

hka's Avatar

Quote:
Betreft onderwerpen die geschikt zijn voor een TC kan ik me bedenken portret / stilleven / architectuur / landschap. De eerste 2 lijken me niet erg geschikt om als groep te doen. Nu ben ik al in mijn achterhooft bezig om een architectuur locatie in de vorm van industrieel erfgoed te vinden maar makkelijk is dat niet, temeer omdat mijn ervaring op dit punt beperkt is. Dus suggesties / hulp is welkom.
Ik denk dat we er voor moeten waken om niet een selectief clubje TC-er te worden. Zou ervoor willen pleiten andere formaten niet uit te sluiten. Kruisbestuiving om het maar eens zo te noemen.

hka is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-01-2008, 08:04 AM   #135 (permalink)

Ik zal proberen op korte termijn enig idee te krijgen of het enigszins haalbaar is
kom erop terug en van daaruit kunnen we verder zien.
Ruud is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)

Old 03-01-2008, 10:06 AM   #136 (permalink)

Daan72's Avatar

Ik lees allemaal leuke dingen.
- potret fotografie in Amsterdam.
- Indistrieel erfgoed in belgie
- Evaluatie bij gary in nijmegen
Ik schrijf me in.

De bijeenkomst bij Gary is me zeer goed bevallen.
Voorheen zijn we wel eens een kroegmeeting bij een Van Der Valk Restaurant gehad.
Maar dan sta je foto's te bekijken, terwijl aan de andere tafels mensen uit eten zijn en dat vond ik wat apart over komen. Je zag mensen kijken van wat zijn die nou aan het doen. Het was overigens wel een intressante bijeenkomst. Zo als het bij Gary in de doka/studio gaat , heeft voor mij de voorkeur met uitstapjes naar fotografische plekken en nijmegen als terugkerende basis.

Wat vinden andere?
Daan72 is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-01-2008, 11:54 AM   #137 (permalink)

Default Structuur

Er zijn zo verschillende onderwerpen: industrieel erfgoed en portretten.
De camera formaten moeten kruis bestoven worden
De locaties kunnen een eind uit elkaar liggen: Nijgenen, Luik en Amsterdam.

Hoe strutureren we dit en vooral: waar liggen de belangstellingen!
Maar we moeten natuurijk ook niet nalaten leuke ideeen te ventileren. Daar begint alles mee

Jed
Jed Freudenthal is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-01-2008, 01:22 PM   #138 (permalink)

Quote:
- potret fotografie in Amsterdam.
vanochtend op 't nieuws Parkeren in A'dam kost 6,25 per uur..... Dat tempert mijn animo wel een beetje.
gary mulder is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-01-2008, 01:41 PM   #139 (permalink)

Daan72's Avatar

Quote:
Originally Posted by gary mulder View Post
vanochtend op 't nieuws Parkeren in A'dam kost 6,25 per uur..... Dat tempert mijn animo wel een beetje.
Ik woon in Krommenie , daar is het parkeren bij het station gratis.
Dit is ten noorden van Amsterdam, ten zuiden van Amsterdam zullen er ook wel station zijn met gratis parkeren. Dit is goedkoper dan parkeren in Amsterdam.

Hoever is de studio van Jed's dochter van het centraal station vandaan?

Bij de ikea kan je ook gratis parkeren en dan de metro/tram pakken, een optie?

groeten Daniel
Daan72 is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 03-02-2008, 07:38 AM   #140 (permalink)
hka

hka's Avatar

Met de trein is nog voordeliger en relaxed ook nog, althans op zaterdagochtend.

APUG.ORG Block Ads. (APUG Subscribers have the option of closing this block)

Contact Us - Advertise on APUG - Archive - Top - Site Terms - Forum Rules  

All times are GMT -5. The time now is 06:20 PM.

All Content Copyright © 2002-2008 Photocentric Ltd.   Search Engine Optimization by vBSEO APUG.ORG is a division of Photocentric Ltd.
This site is best viewed with a resolution of 1280x1024 (or higher), we recommend using