Ik neem aan, dat degenen, die gisteren niet aanwezig waren, of verhinderd waren, of zich verslapen hebben, op de volgende kroegmeeting welkom zijn. Aanmelding is natuurlijk wel gewenst.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Anders ontstaat een soort elite. En dat lijkt me niet goed. 't Niveau van de beelden tot zover, is veelbelovend voor de volgende bijeenkomst.
@Harry: Echt prachtige foto, maareh... ik zie links en rechts boven donkere hoekjes, te veel versteld? Doe ik ook nog wel eens fout, maar ik dacht dat ik de enige was...
"Ik ben de ideale man: Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp, ik ben gevoelig, net als mijn platen, ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier, volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd, ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG
have the option to remove this ad.)
HAHAHA!
Ik dacht dat ik mijn foto bij jou zag staan.
Volgens mij heb ik nagenoeg dezelfde gemaakt.
Ik zal hem ook scannen. Kunnen we de verschillen zien....
@Harry: Echt prachtige foto, maareh... ik zie links en rechts boven donkere hoekjes, te veel versteld? Doe ik ook nog wel eens fout, maar ik dacht dat ik de enige was...
Dat jij dat nou net weer moet zien... Inderdaad net over het randje.
De foto kan nog wel iets gekropt worden aan de bovenzijde. Het effekt van de witte strepen in de lucht die parallel lopen met de bomen wordt hierdoor nog sterker geaccentueerd... en dat was uiteraard de bedoeling tijdens de pre-visualisering...