Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,694   Posts: 1,548,997   Online: 837

Page 4 of 14 FirstFirst 12345678910 ... LastLast
Results 31 to 40 of 140

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Ruud View Post
    Ja,Ik zal er zijn
    ik neem aan weer om 09.30 uur ?

Ruud
    De vorige keer hebben we, zo dacht ik, om 9:00 uur afgesproken. Zoveel maakt het ook niet uit. maar het is wel goed om een bepaalde tijd af te spreken.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Iets later (9.30) lijkt me wel goed, vorige keer had obelix ook een probleem om zo vroeg hier te zijn.

Shooter
    4x5 Format
    Mijn voorstel is, om deze keer niet te gaan ontwikkelen zodat we meer tijd over hebben om de resultaten van vorige keer te bekijken / bespreken.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    Mijn voorstel is, om deze keer niet te gaan ontwikkelen zodat we meer tijd over hebben om de resultaten van vorige keer te bekijken / bespreken.
    Dat lijkt mij een goed voorstel.

Jed

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Helemaal mee eens.
    harry

Release, the best you can do...

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Dan ben ik snel klaar.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Merlin View Post
    Dan ben ik snel klaar.
    Gary stelt voor om de resultaten van de komende bijeenkomst niet te ontwikkelen op dezelfde middag. We gaan de tijd besteden aan 'nieuwe opnamen' en het bespreken van de resultaten van de vorige keer. Ook voor degene, die de vorige keer niet aanwezig waren, lijkt mij dat beide onderwerpen boeiend zijn.
    Iemand, die vorige keer niet aanwezig was, kan best zijn mening geven op de resultaten van anderen. Zeker, omdat de afgelopen foto-sessie in het licht stond van 'perspectiet' en de verstellingen van een T.C.

Jed

Shooter
    4x5 Format

agenda volgende bijeenkomst 'kroegmeeting'

Misschien moeten we de agenda voor de volgende 'kroegmeeting' bij Gary wat meer expliciet brengen.
    Ook moet duidelijk zijn dat aanmelding nodig is. Dat is niet alleen voor de organsatie van Gary belangrijk, maar Gary moet ook doorgeven waar we samenkomen, voorzover dat niet bekend is.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Tot nu toe hebben zich aangemeld

Jed
    Harry
    Obelix
    Jaap
    Daan
    Ruud
    en ik zelf

Willie weet 't nog niet, moest misschien iets anders doen.
    Geert kan niet.

Plaats van samenkomst is dacht ik bij mij. Mijn adres is bij iedereen bekend ?
    Uit de voorgaande reacties dacht ik dat er een consensus was om eerst wat te gaan fotograferen. Tot pakweg 13.00 uur en daarna in de studio 't werk te bespreken van de vorige keer. (En mogelijk ook van Jaap wat te ontwikkelen.)
    Als foto locatie zouden we een iets andere locatie kunnen zoeken. Op max 15 minuten afstand. Ben hard aan 't denken, en zal aankomend weekeinde 't een en ander nog nader bekijken. Misschien zijn er nog ideeën ?

Is 't nuttig om een soort presentatie ezel te hebben zodat we de bespreking wat centraler kunnen houden ? Dan is 't wel zaak dat iedereen aan bot komt, en niet een van ons de meeste aandacht opeist. Of is 't informele karakter van vorige keer voor herhaling vatbaar ?

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Voor het fotograferen zelf omarm ik het informele karakter.
    Voor de bespreking van de foto's zou een informele "ezel" en wat structuur een uitkomst zijn. Hiermee bereik je dat we het allemaal over één en dezelfde foto hebben. Komt de discussie ten goede. Dacht ik...!
    harry

Release, the best you can do...

Page 4 of 14 FirstFirst 12345678910 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin