Switch to English Language Passer en langue franšaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,723   Posts: 1,515,002   Online: 1216

Page 1 of 14 123456711 ... LastLast
Results 1 to 10 of 140

Shooter
    Multi Format

Evaluatie & opname Kroegmeeting voorjaar 2008

Voila,

zoals gezegd starten we daarvoor een nieuwe thread: datum voor een volgende kroegmeeting, de plaats is (dacht ik begrepen te hebben) gekend: terug bij Gary. En nog maar eens bedankt voor de fijne ontvangst.

Ondertussen zijn mijn dia's ontwikkeld, mooi materiaal :-)

G

Shooter
    4x5 Format
    Ik heb me geweldig vermaakt. De anderen ook ga ik van uit, gezien de goede sfeer. En wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Mijn studio/doka is duidelijk ruim genoeg om ons te herbergen. OkÚ, apuges verzamelen zich 't liefst in de iets kleinere doka, dat zal wel de aard van 't beestje zijn. Maar dat is ook prima. Febr 16 of 23 is wat mij betreft goed. Met een voorkeur voor 23 daar 17 febr de fotografica houten is.
    Last edited by gary mulder; 05-29-2008 at 06:00 AM. Click to view previous post history.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    Ik heb me geweldig vermaakt. De anderen ook ga ik van uit, gezien de goede sfeer. En wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Mijn studio/doka is duidelijk ruim genoeg om ons te herbergen. OkÚ, apuges verzamelen zich 't liefst in de iets kleinere doka, dat zal wel de aard van 't beestje zijn. Maar dat is ook prima. Febr 16 of 23 is wat mij betreft goed. Met een voorkeur voor 23 daar 17 febr de fotografica houten is.
    Bedankt Gary, het was een absoluut succes. Het is ook zeker voor herhaling vatbaar. Zoals we gisteren al hebben besproken, zullen we de bespreking combineren met fotograferen (buiten). Een an ander zal wel van de weers(ontwikkeling) afhangen. Als het aan het begin van de dag goed weer is, kunnen we met het fotograferen beginnen.
    Zondag 23 feberuari is wat mij betreft O.K.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Ik neem aan, dat degenen, die gisteren niet aanwezig waren, of verhinderd waren, of zich verslapen hebben, op de volgende kroegmeeting welkom zijn. Aanmelding is natuurlijk wel gewenst.

Jed

Shooter
    Medium Format
    Hallo gary en allemaal,

Een geweldige dag. veel geleerd.
    mooie stimulerende omgeving

ik heb genoten
    en nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.

mijn rolleiflex is bij het tweede rolletje vastgelopen ,jammer.
    maar toch een rolletje vol

ga vanmiddag ontwikkelen
    kleinbeeld heeft me niet in de steek gelaten
    datum voor mij OK

Ruud.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Gary,
    Bedankt voor de gastvrijheid. Het was goed en lekker geregeld.
    Ook complimenten aan de kok.

Last edited by Willie Jan; 01-27-2008 at 04:51 AM. Click to view previous post history.

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Gary,
    Bedankt voor de gezellige en leerzame dag.
    Mijn negatieven ga ik vanavond ontwikkelen.
    fp4 in rodinal.

groeten Daniel

Shooter
    Multi Format
    Hier is er eentje van mij.

Wegens heb verkeerd labellen van een kassette, heb ik twee dia's minder dan ik dacht belicht te hebben en evenveel z/w negatieven minder die in die kassette zaten en het bleken niet overleefd hebben :rolleyes:

G
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails spoorwegbrug-550.jpg  

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hallo Gary en niet te vergeten je partner,
    Ik weet niet hoe ik jullie bedanken moet voor de geweldige dag in Nijmegen en zeker voor de gastvrijheid met alle gastronomische versnaperingen die ons ten deel vielen. Het deed me goed na zo'n ochtendje afzien. De resultaten deed al snel alle pijn weer vergeten.
    23 februari is wat mij betreft accoord.

Hieronder een van de resultaten.
    Last edited by hka; 07-07-2008 at 02:58 PM. Click to view previous post history.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Bedankt Gary, het was een absoluut succes. Het is ook zeker voor herhaling vatbaar. Zoals we gisteren al hebben besproken, zullen we de bespreking combineren met fotograferen (buiten). Een an ander zal wel van de weers(ontwikkeling) afhangen. Als het aan het begin van de dag goed weer is, kunnen we met het fotograferen beginnen.
    Zondag 23 feberuari is wat mij betreft O.K.

Jed
    Ik schreef zondag 23 februari. Ik zie dat het op een zaterdag valt!

Jed

Page 1 of 14 123456711 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  Ś   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin