Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,056   Posts: 1,561,366   Online: 1072

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 24
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    ...
    harry

Release, the best you can do...

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    En welke schattekes hebben jullie op de kop kunnen tikken?

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Eigenlijk meer dan de bedoeling was (is).
    Behoorlijk last gehad van GAS(tritus). Heeft niets meer te maken met gezond verstand.

Wat wel leuk was dat er veel APUGGERS om 12:30 uur zich in het restaurant hebben verzameld en weer lekker bijgeroddeld hebben.
    Ook was het goed Wilbert (in "volle" gloria) weer eens te zien. Ditmaal met prachtig promotiemateriaal voor zijn fotocursussen in de Auvergne.
    harry

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Behoorlijk last gehad van GAS(tritus).
    Behoorlijk last gehad van analoogtritus. Het was echt gezellig en er waren meer kramen dan vorige keer en evenveel mensen, denk ik. Er was ook minder nieuw spul. Maar nu heb ik nog steeds geen maatcylinders bij mijn Jobo ontwikkelmachine .
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hoeveel moet je er hebben?
    harry

kraker's Avatar
    The Netherlands, close to the Belgian border
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Och, ik heb me wel vermaakt gisteren in de grotere zaal ("En de handelaren in het kleine zaaltje wijzen u er op dat er ook nog handelaren in het kleine zaaltje zitten"). Ruimer dan anders, dat was wel prettig.

Handelaren vallen steeds duidelijker in twee categorieen uiteen: enerzijds zij die liever niets verkopen (want teveel vragen), anderzijds gelukkig ook de groep mensen waar het prettig zaken mee doen is.

Mijn score, zie foto.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 20080217-Houten.jpg  

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

mhulsman's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Ik ben naar de beurs geweest voor een neckstrap voor mijn Bronica en ben daarin geslaagd. Een Pentax neckstrap past op een Bronica EC-TL.
    Je hebt wel gelijk dat sommige handelaren teveel vragen, ik zag nog een achterwand voor mijn Bronica en daar werd euro 70,= voor gevraagd. Vond ik een beetje teveel geld.
    Maar het belangrijkste van de beurs vond ik de bijeenkomst van APUGGERS in het restaurant. Nu heb ik tenminste de gezichten bij de "signs".
    En aan de hand van de gesprekken over film,chemie etc ben ik weer een klein beetje wijzer geworden, tenminste als ik de gesprekken kon volgen
    Dat zullen in de toekomst weer meer vragen worden op dit forum.

Mike.
    --Mike

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Kom maar op Mike.
    Als je verder geinteresseerd bent dan kan ik je de "Kroegmeetings" ook van harte aanbevelen. Daar wordt ook veel wetenswaardigheden uitgewisseld. Naast de uitstapjes naar leuke fotolokaties natuurlijk. Een echte doe-dag.
    harry

Shooter
    4x5 Format
    Over slappe knieën gesproken; Ben na de beurs weer in een fotorugzak-weeg-crisis terecht gekomen. Op een of andere manier denk ik op zo'n beurs altijd dat door het kopen van extra zaken mijn rugzak lichter wordt ??????? dom dom dom.
    Ik probeer niet meer dan 8 kg incl. statief en rugzak zelf mee te nemen als ik buiten ga foto's nemen.....En dan moet je niet samen met anderen die leuke zoekertjes en andere brandpunten bij zich hebben gaan fotograferen en die even lenen. Want als je die dan vervolgens betaalbaar op de beurs tegenkomt geburen er rare dingen.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by clogz View Post
    Afspreken is goed....maar wat heeft die middenstandsbeurs er mee te maken.?
    Dat is dé mogelijkheid om nog even iets te scoren waar je al tijden naar op zoek bent. Daarnaast is het dan aangenaam om onder het genot van een capucino met gelijkgestemden ervaringen uit te wisselen en te zien wie er achter de fancy namen zitten. Zeker niet verkeerd voor een "Council" om dat ook eens mee te maken. Voor de volgende keer ben je van harte welkom en wellicht kun je dan beter begrijpen wat die middenstandsbeurs ermee te maken heeft.
    harry

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin