Discussions: 45,237 | Messages: 609,934 | Members: 29,967 | Online: 343 | Chatroom: 0
User Name:  Password:

"That is called grain. It is supposed to be there." -Flotsam

APUG search    RSS MOBILE
Customize Sidebar
SL66
Author: jmcd
31 view(s)
Gum-Silver Process
Author: Dwane
1145 view(s)
aj 12 + various things
Author: jnanian
663 view(s)
Kodak D-19
Author: Tom Hoskinson
972 view(s)
Go Back   APUG > APUG Nederlandse Forums > Algemene discussies > Door leden georganiseerde evenementen > Fotografica Houten

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-20-2008, 12:58 PM   #21 (permalink)

Merlin's Avatar

Quote:
Originally Posted by hka View Post
Hoeveel moet je er hebben?
Ik twee en Harriëtte volgens mij ook twee...
Ik zoek ook een buisje voor in een filmontwikkeldoos van 14cm lengte. Hebbudie?

"Ik ben de ideale man:
Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
ik ben gevoelig, net als mijn platen,
ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
Merlin is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-20-2008, 06:24 PM   #22 (permalink)

argus's Avatar

Ben net terug van een particuliere aankoop van een LPL 50x60cm margeerraam, 2 grote JOBO tanks, een 4x5" spiraal met filmlader en een negatief/glas-reiniger net zoals we onlangs bij Gary mochten bewonderen. Alles voor een aanvaarbare prijs :-)

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in een Leitz Fotomat 35 met Fotocoar 2.0 objectief, een Linhof Cardan Color (4x5") met een assortiment van 5 objectieven in sluiter, pakweg 5 Kg Ilford Multigrade RC papier, een Ilford doorloopmachine (+alle onderdelen in het dubbel en 15 liter onaangesneden Amaloco chemie...), vergrotingsramen tot 30x40cm, een 6x7cm vergroter met Ilford Multigrade 500 kop en bijbehorende controller+margeerraam 30x40 en nog veel meer... geef me een seintje in ik bezorg je zijn coordinaten. Het lot is deelbaar. Omgeving Gent (België - en ik heb er géén percent op).

G
argus is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum
Old 02-21-2008, 11:17 AM   #23 (permalink)

clogz's Avatar

Quote:
Originally Posted by hka View Post
Dat is dé mogelijkheid om nog even iets te scoren waar je al tijden naar op zoek bent. Daarnaast is het dan aangenaam om onder het genot van een capucino met gelijkgestemden ervaringen uit te wisselen en te zien wie er achter de fancy namen zitten. Zeker niet verkeerd voor een "Council" om dat ook eens mee te maken. Voor de volgende keer ben je van harte welkom en wellicht kun je dan beter begrijpen wat die middenstandsbeurs ermee te maken heeft.
Dank u voor uw strenge woorden, Eerwaarde. Echter, ik denk niet dat de bedoeling van mijn woorden helemaal is gesnapt.
Groet
Hans
Old 02-22-2008, 04:09 AM   #24 (permalink)
hka

hka's Avatar

Wat bedoel je dan wat ik niet snap...

Release, the best you can do...
hka is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum

APUG.ORG Block Ads. (APUG Subscribers have the option of closing this block)

Contact Us - Advertise on APUG - Archive - Top - Site Terms - Forum Rules  

All times are GMT -5. The time now is 06:18 PM.

All Content Copyright © 2002-2008 Photocentric Ltd.   Search Engine Optimization by vBSEO APUG.ORG is a division of Photocentric Ltd.
This site is best viewed with a resolution of 1280x1024 (or higher), we recommend using