Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,219   Posts: 1,532,234   Online: 839

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24
    Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Hoeveel moet je er hebben?
    Ik twee en Harriëtte volgens mij ook twee...
    Ik zoek ook een buisje voor in een filmontwikkeldoos van 14cm lengte. Hebbudie?
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Shooter
    Multi Format
    Ben net terug van een particuliere aankoop van een LPL 50x60cm margeerraam, 2 grote JOBO tanks, een 4x5" spiraal met filmlader en een negatief/glas-reiniger net zoals we onlangs bij Gary mochten bewonderen. Alles voor een aanvaarbare prijs :-)

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in een Leitz Fotomat 35 met Fotocoar 2.0 objectief, een Linhof Cardan Color (4x5") met een assortiment van 5 objectieven in sluiter, pakweg 5 Kg Ilford Multigrade RC papier, een Ilford doorloopmachine (+alle onderdelen in het dubbel en 15 liter onaangesneden Amaloco chemie...), vergrotingsramen tot 30x40cm, een 6x7cm vergroter met Ilford Multigrade 500 kop en bijbehorende controller+margeerraam 30x40 en nog veel meer... geef me een seintje in ik bezorg je zijn coordinaten. Het lot is deelbaar. Omgeving Gent (België - en ik heb er géén percent op).

G

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Dat is dé mogelijkheid om nog even iets te scoren waar je al tijden naar op zoek bent. Daarnaast is het dan aangenaam om onder het genot van een capucino met gelijkgestemden ervaringen uit te wisselen en te zien wie er achter de fancy namen zitten. Zeker niet verkeerd voor een "Council" om dat ook eens mee te maken. Voor de volgende keer ben je van harte welkom en wellicht kun je dan beter begrijpen wat die middenstandsbeurs ermee te maken heeft.
    Dank u voor uw strenge woorden, Eerwaarde. Echter, ik denk niet dat de bedoeling van mijn woorden helemaal is gesnapt.
    Groet
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Wat bedoel je dan wat ik niet snap...
    harry

Release, the best you can do...

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin