Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,969   Posts: 1,558,554   Online: 1059

Page 4 of 17 FirstFirst 1234567891014 ... LastLast
Results 31 to 40 of 169
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Ruud View Post
    Ik heb in ieder geval met de opnames in de polder veel kunnen doen in de doka en heel veel geleerd hierbij en
    voor mij verbeteringen kunnen aanbrengen in mijn afdruktechniek
    ook het vergelijk opnames 6x7 met KB ( alhoewel hier bewegingsonscherpte )
    is het een idee om vanuit de <fouten > ik bedoel hiermee de mogelijke verbeteringen , te bekijken waar de accenten dienen te liggen om verder te komen
    waar liggen de meeste problemen
    ik heb in ieder geval veel afgedrukt om te vergelijken
    kunnen we aan de hand van een vergelijk een praktische benadering maken om tot betere resultaten te komen bv van of ,ontw ,gebruik zone systeem , enz enz
    m.a.w. probleemgeorienteerd werken.
    ik kijk uit naar de volgende bijeenkomst

ben op zoek naar ind in luik kom daar op terug

ik heb in ieder geval een goede ruimte kunnen vinden waar we bij elkaar kunnen komen in maastricht.
    voldoende groot en stoelen en schildersezels op de fotos op te zetten voor bespreking.
    Ruud,
    Daar is zeker ruimte voor. Meenemen zou ik zeggen dan kunnen we zien waar de crux zit. Zo ben ik ook wijzer geworden. Zelfs afgelopen zaterdag nog door tips van Gary mbt mijn landschappen.
    Zondag meteen toegepast op mijn printen en ik ga nu uit mijn dak...
    Het zijn de kleine dingen die het doen. Zeker als je geen of weinig ervaring hebt met o.a. landschappen.
    harry

Release, the best you can do...

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Ik wil de brug met oud roest ook wel vast leggen.
    Teken mij maar bij voor de 24e mei.

Shooter
    Medium Format

Salmorth

Hé, dat is de brug bij Griethausen, die over een oude strang van de Rijn gaat. Het spoor liep naar de nog bestaande olieperserij aan de Rijn, en ik herinner me ooit gelezen te hebben dat er vanaf daar een spoorpont naar Elten ging. Het gebied aan de overkant van de "Altrhein" is heel mooi, zelfs zonder vogelkijkhutten, oerrunderen en andere tot natuurbeleving verplichtende elementen. Maar ik wil dus wel mee als dat mag en dan kan ik nog wat van jullie leren. Gr., Maarten

AgX
    AgX is online now

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Voor alle duidelijkheid de brug ligt net over de grens en dat is richting oost en niet west.
    Dus, jullie hebben een tolk nodig...

Shooter
    Multi Format
    24 mei past in de agenda en ik hou me ervoor beschikbaar.

G

Shooter
    4x5 Format
    Inderdaad de brug bij Griethausen. Maarten en Agx jullie zijn van harte welkom.

Tot nu toe aangemeld
    Jed
    Harry
    Daan
    Geert
    Obelix
    Maarten
    Ruud, ik heb van Harry begrepen dat jij ook komt ?
    Agx ?
    En ik zelf.

9.00 bij mij verzamelen. Koffie en kennis maken, 9.30 vertrek richting brug, 10.00 bij brug Griethausen Voor de laten en oosterburen is 't misschien makkelijker om rechtstreeks naar de brug te komen.
    Als 't goed is heeft iedereen via PM mijn adres.

AgX
    AgX is online now

Shooter
    Multi Format
    Fred,

Ik kan helaas niet zo ver plannen. Ik zal wel kortstondig beslissen en mogelijk op die dag bij die brug uit de morgenmist opduiken...

Ik wist niet eens (of was het vergeten) dat er een beschermde brug staat.

Shooter
    4x5 Format
    Fred ??

Shooter
    4x5 Format
    Op het moment lijkt het er op dat de excursie naar de brug het enige agendapunt is. Maar misschien is er ook nog belangstelling om fotos van de vorige maal in de Ooipolder te bekijken. En in een andere thread (papiercalibratie) kwam de belangstelling om commentaar op andere fotos te geven naar voren.
    De kans is niet zo groot, maar eind mei kan het weer ook nog wel eens tegenzitten.
    Dus: moeten we niet zo iets als een agenda opstellen. Of alle agendapunten aan bod komen zien we dan wel.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Volgens mij was er al een consensus om 't recept van de vorige keren te herhalen. Om 13.00-14.00 bij mij weer te verzamelen en soep + broodjes te eten en wat foto's te bekijken / bespreken

Page 4 of 17 FirstFirst 1234567891014 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin