Switch to English Language Passer en langue franšaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,873   Posts: 1,520,156   Online: 990

Results 1 to 5 of 5
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Wie gaat er naar Bievres ?

Zaterdag en zondag over een week is er weer de grote fotograficabeurs in Bievres (onder Parijs). Voor 45 Euro rijdt de fotograficavereniging je er met de bus heen en terug (inclusief lunchpakketje). Ik ga er vanuit de Auvergne heen. Zijn er nog anderen die komen?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Wilbert,
    Ik zou daar graag eens een keertje willen kijken en voor 45 euris is dat nog te doen.
    Helaas ben ik dan met andere "belangrijkere" dingen in de weer.
    harry

Release, the best you can do...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Als je er eenmaal geweest bent kom je elk jaar terug...
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    4x5 Format
    Als je er eenmaal geweest bent kom je elk jaar terug...
    Daar was ik al bang voor. En wat nog erger is je komt er met spullen van terug. En ik ben, mede ge´nspireerd door mijn partner, er van overtuigd dat ik genoeg fotospul heb. Dus dat moeten we toch maar niet doen.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    ...En ik ben, mede ge´nspireerd door mijn partner, er van overtuigd dat ik genoeg fotospul heb...

Gary, Gary, Gary toch... je laat je weer doen he ;-)

Ik blijf ook lekker thuis, 't is het eerste weekend in maanden waarop we geen afspraken na te komen hebben en ik de weekends niet moet doorwerken voor de dagtaak (ja, die doe ik nog steeds, ook al wordt het vanaf sptember 4/5 regime!).

Morgen heb ik een afspraak met Ari (de Griek van hier op Apug) in Brussel. We gaan de Marollen onveilig maken.
    Ik ben zeer benieuwd!

G

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  Ś   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin