Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,296   Posts: 1,535,688   Online: 987

Page 4 of 12 FirstFirst 12345678910 ... LastLast
Results 31 to 40 of 115
    Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Prima plan, vooral een kerk zie ik helemaal zitten. (En belichten 'volgens Jed' ook trouwens.)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Voordat er nog meer doemscenario's uit de kast getoverd worden met betrekking tot de weersgesteldheid op die dag lijkt het me zinvol om voor degenen die daar alvast op vooruit willen lopen een splitsing in groepen aan te brengen.
    Zo zou daar kunnen zijn de groep Jed die naar de kerk gaat en de andere groep (noem hem maar even Gary) die het land intrekt en de natuurverschijnselen wil vastleggen.
    Om alvast een inzicht te krijgen wie zich bij welke groep meldt is het handig dat even aan te geven.

Ik ga voor groep Gary
    harry

Release, the best you can do...

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Zo zou daar kunnen zijn de groep Jed die naar de kerk gaat en de andere groep (noem hem maar even Gary) die het land intrekt en de natuurverschijnselen wil vastleggen.
    Om alvast een inzicht te krijgen wie zich bij welke groep meldt is het handig dat even aan te geven.

Ik ga voor groep Gary
    Ik hou de boel in evenwicht, een lichte voorkeur voor groep Jed.

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

Shooter
    4x5 Format
    Goed idee om in 2 kleinere groepen op stap te gaan. In de praktijk tot nu toe valt de groep toch uiteen in kleinere groepjes.

Ik zal in ieder geval wat rond gaan neuzen na een aardige locatie voor diegene waarmee ik op stap ga. Als lanschapsmannetje laat het zich wel raden welke richting dat op gaat. Van wat je in de stad moet zoeken met een statiefcamera heb ik geen verstand. En een statief is een vereiste wat mij betreft als je gezamenlijk over de opname wilt kunnen praten. Daarnaast was de brug nu niet echt landschap/natuur te noemen.

mhulsman's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Ik zou graag met de groep van Gary meewillen, wil wat meer leren over landschap en natuur.
    --Mike

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Prima keuze Mike
    harry

Shooter
    Medium Format
    Ik wil wel graag landschap doen ( zal volgende week vast wat oefenen bij 25 graden en zon en glaasje wijn in Toscane )HA HA !!

Ruud

Shooter
    4x5 Format
    Voor een goed begrip: ik wil alleen uitwijken naar een locatie als een interieur van een kerk ( of wat dan ook) vanwege het 'lichtmeten', als de weerscondities daartoe aanleiding geven. Als er goed licht is op 22 november, dan gaan we naar buiten. Ik pas dat in het algemeen aan, afhankelijk van de situatie. Als het licht in die tijd van het jaar namelijk goed is, dan is het licht ook heel bijzonder. Iets dat je niet moet missen. Kortom, laat het van de situatie afhangen, maar het is wel goed om een paar alternatieven op voorraad te hebben.

Jed

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Het voordeel van de splitsing in groepen is ook dat eventuele geïnteresseerden in de lichtmeettechniek zich ook bij Jed kunnen aansluiten. Dit nog even ter verduidelijking. De bekende twee vliegen in één klap, weet je wel.
    harry

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Het voordeel van de splitsing in groepen is ook dat eventuele geïnteresseerden in de lichtmeettechniek zich ook bij Jed kunnen aansluiten. Dit nog even ter verduidelijking. De bekende twee vliegen in één klap, weet je wel.
    Het splitsen in groepen is niets nieuws. Bij alle meetings bij Gary (Nijmegen) en in Maastricht is dat gebeurd. Ik weet niet hoe het toeging bij de groepen, waar ik niet bij was, maar het uitgangspunt van deze excursies was 'om van elkaar te leren'. In de groep waar ik deel van uitmaakte, kwam het onderwerp 'lichtmeten' iedere keer naar voren. En het werd niet op mijn initiatief naar voren gebracht. Dus, ik krijg de indruk, dat dat onderwerp vragen opwerpt. Dat is de reden dat dit onderwerp ter sprake is gekomen. Maar het kunnen best ook andere onderwerpen zijn. Bij de excursie bij Maastricht, kwam behalve lichtmeting ook lichtcompositie naar voren.
    Mijn idee is: we pinnen ons niet op een specifiek onderwerp vast, maar zien wel waar het op uit komt.

Jed

Page 4 of 12 FirstFirst 12345678910 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin