Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,871   Posts: 1,583,407   Online: 1071

Page 1 of 12 123456711 ... LastLast
Results 1 to 10 of 115

Shooter
    4x5 Format

Bijeenkomst 22 november

Bij de afgelopen bijeenkomst is afgesproken dat we weer bij elkaar gaan komen zaterdag 22 nov bij mij in de studio in nijmegen.

Omdat mijn ruimte toch ook zijn beperkingen kent wil ik de groep niet groter laten worden dan een persoon of 10. Daar er al 7 personen die afgelopen zaterdag aanwezig waren toegezegd hebben te zullen komen blijven er maar een beperkt aantal plekken over. Als je zeker weet dat je wilt en kunt komen geef dat dan snel te kennen.

Verder wordt het zeer op prijs gesteld dat iedereen die komt minstens 1 te tonen print mee neemt !

Shooter
    Multi Format
    Ik heb er wel interesse in, zal dan wel een print uit februari moeten maken daarna ben ik er niet meer bij geweest.

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik wil er ook weer bij zijn.
    Dan met prints uiteraard.

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    Verder wordt het zeer op prijs gesteld dat iedereen die komt minstens 1 te tonen print mee neemt !
    "Tonen" is in dit geval "laten zien" en niet het omkleuren van je afdrukken...
    En je hoeft het niet bij één te laten.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

kraker's Avatar
    The Netherlands, close to the Belgian border
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Quote Originally Posted by Merlin View Post
    "Tonen" is in dit geval "laten zien" en niet het omkleuren van je afdrukken...
    Aha, een hele nuttige toevoeging! Ik dacht echt al dat tonen voor de volgende keer op de agenda stond. Tonen als in blauw, sepia, goud, koper, selenium, blah.

Apropos, ja, ik heb interesse, ja, ik zou wel willen, maar, nee, ik heb nog geen idee of ik daadwerkelijk kan.

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik kom zeker.
    Last edited by hka; 10-01-2008 at 07:13 AM. Click to view previous post history.
    harry

Release, the best you can do...

kraker's Avatar
    The Netherlands, close to the Belgian border
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Ik verduidelijk mezelf: ik zal erbij zijn, ik wil erbij zijn.

Er kan zich een (zoals Gary het mooi noemt) uiterst legitieme reden voordoen waardoor ik er niet bij kan zijn. Als ik er niet bij kan zijn, laat ik het weten.
    Last edited by kraker; 10-01-2008 at 08:17 AM. Click to view previous post history.

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

Shooter
    4x5 Format
    Er lijkt hier een zekere mate van verhitting te ontstaan. Dat is zeker niet de bedoeling. Het is prettig als de deelnemers eenduidig aangeven te zullen komen. De afgelopen keren zijn er mensen die afgehaakt zijn om diverse redenen. Sommige uiterst legitiem, maar andere omdat ze alle opties open wenste te houden. Zelf verbind ik mij aan deze bijeenkomst, en er zijn uiteraard omstandigheden waardoor ik mijn afspraken niet na kan komen. Als dat zich voordoet neem ik aan dat iedereen daar begrip voor heeft. Mijn verwachting t.o.v. de andere deelnemers is niet anders.

Maar nogmaals benadrukt; diegene die bij de vorige bijeenkomst op het laatste moment heeft moeten afhaken, daar wens ik geen kwaad woord over te horen !

Shooter
    Medium Format
    Zijn er dat dan al weer 10?

Ik zou graag weer komen.

Zet mij dus maar op de (reserve)lijst.

Geert-Jan

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    helaas ben ik dan op vakantie.

Page 1 of 12 123456711 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin