Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,920   Posts: 1,556,559   Online: 1300

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 21 to 30 of 51

Shooter
    Plastic Cameras
    Quote Originally Posted by Huib
    retouche is niet nodig
    Nooit meer retoucheren! is een van mijn jongste credo's. Hele kleine ongeregeldheden zoals stofjes gewoon laten zitten, dat is opeens een analoog beeldmerk met added value geworden! Daarmee onderscheid je je van de gelikte digitale Photoshop-foto, waarin geen analoge onregelmatigheid meer is te vinden (tenzij een of andere gek daar weer een analoog filter voor gaat schrijven :-).

Groet, Paul.

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Gilbert,

1 november is voorbij, op de valreep de foto's opgestuurd vorige week. En nu?

Huib

Tim Vriend's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    6
    Na lange tijd geen internet ben ik er weer een keertje.

Kan ik me bij deze opgeven voor de volgende uitwisseling ?
    En wat zijn de spelregels ?

Grtzz tim
    When a memory is getting fuzzy...
    A picture can make it clear again...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Huib
    Gilbert,

1 november is voorbij, op de valreep de foto's opgestuurd vorige week. En nu?

Huib
    Wie wil kan zijn mening geven over de verschillende afdrukken. Liefst zodanig dat we ze allemaal kunnen lezen. Dus ofwel een mail met je mening over de verschillende afdrukken opsturen naar alle deelnemers persoonlijk (evt. via mij), ofwel hier op de site. Wat is jullie voorkeur?

Ik zou het leuk vinden als je er ook bij vertelt hoe je deze eerste uitwisseling hebt ervaren. En wat er misschien verbeterd kan worden.

Een deelnemer aan de volgende uitwisseling heeft gevraagd om de uitwisseling openbaar, via Apug organiseren. Wat denken jullie daarvan?

Verder stel ik als deadline voor de volgende uitwisseling voor: 1 mei 2005. Wie doet er weer mee?

G.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Tim Vriend
    Kan ik me bij deze opgeven voor de volgende uitwisseling ?
    En wat zijn de spelregels ?

Grtzz tim
    Hoi Tim,

Ik heb getracht om je de spelregels te sturen. Maar ik kreeg een foutmelding over jouw mailadres terug.

G.
    Wilbert
    Cours photo en Auvergne

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by argentic
    Wie wil kan zijn mening geven over de verschillende afdrukken. Liefst zodanig dat we ze allemaal kunnen lezen. Dus ofwel een mail met je mening over de verschillende afdrukken opsturen naar alle deelnemers persoonlijk (evt. via mij), ofwel hier op de site. Wat is jullie voorkeur?
    Waarom niet hier op de site met een post van de foto in één van de galleries ?
    Dan kan iedereen zijn opmerkingen kwijt ...
    Ik zou het leuk vinden als je er ook bij vertelt hoe je deze eerste uitwisseling hebt ervaren. En wat er misschien verbeterd kan worden.
    Uiterst positief. Een beetje werkdruk om de deadline te halen maar leuk om te doen.
    Een deelnemer aan de volgende uitwisseling heeft gevraagd om de uitwisseling openbaar, via Apug organiseren. Wat denken jullie daarvan?
    Op zichzelf geen slecht idee, maar wat als er té veel deelnemers zijn. 10 per keer zou ideaal zijn.
    Verder stel ik als deadline voor de volgende uitwisseling voor: 1 mei 2005. Wie doet er weer mee?
    Ok. En ik doe weer mee.

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Uiterst positief. Een beetje werkdruk om de deadline te halen maar leuk om te doen.
    Tja de werkdruk hoort erbij. Ik heb al aan een heel aantal uitwisselingen meegedaan, en vaak zit ik vlak tegen de deadline aan. Zonder die deadline zou van uitstel afstel komen. Tenminste bij mij.

Op zichzelf geen slecht idee, maar wat als er té veel deelnemers zijn. 10 per keer zou ideaal zijn.
    Dan wordt de groep gewoon opgesplitst in groepen van maximaal 10 deelnemers.

Ok. En ik doe weer mee.

M.
    Is genoteerd

G.
    Wilbert
    Cours photo en Auvergne

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Als we 4x per jaar barietjes willen uitwisselen, lijkt me 1 maart als deadline beter. Misschien jut ik jullie teveel op,of wil ik te graag

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Breunes
    Als we 4x per jaar barietjes willen uitwisselen, lijkt me 1 maart als deadline beter. Misschien jut ik jullie teveel op,of wil ik te graag
    4 keer per jaar is mij persoonlijk teveel, omdat ik ook aan enkele Amerikaanse uitwisselingen deelneem. Maar als jullie dat willen wil ik het best organiseren. Of als een ander het wil organiseren is dat natuurlijk ook prima. Belangrijk is alleen dat het voor iedereen soepel loopt.

G.
    Wilbert
    Cours photo en Auvergne

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Count me in. Ik neem nog wel contact op over de details.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin