Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 74,515   Posts: 1,645,432   Online: 1190

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 40 of 41

Thread: Bijeenkomst

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by clogz
    Zoals je wel gezien hebt op het Engelse gedeelte van de APUG webstek is men druk doende een grote conferentie te organiseren. Waarlijk een goed idee.

Wat zouden jullie ervan vinden een informele bijeenkomst te houden voor de leden van de Nederlandstalige kant? Hierover heb ik al enige lieden gepolst en de reacties waren positief. Zelf denk ik aan een lunch op een zaterdag- of zondagmiddag op een centrale plaats. Annemarieke weet een leuke tent ergens in de Drunense Duinen tussen Breda en Tilburg.

Heb je een idee of een suggestie voor deze ontmoeting laat het dan even weten op (?) deze draad. Wie weet kunnen we elkaar daadwerkelijk (analoog!) eens ontmoeten.

Gegroet

Hans
    Hallo Hans,

Ik heb de eerste bijeenkomst van NL-Foto nog meegemaakt.
    Dit was trouwens erg gezellig, de lokatie was in een pannekoekenhuis in de buurt van Baarn.
    Er was toen een beroepsfotograaf aanwezig (Leen Koper (leenkoper.nl), die had zelf een model meegenomen, en heeft toen voor de "club" een workshop gegeven.
    We waren toen ongeveer voor 20 gulden per persoon(incl drankjes) een helemiddag in het bos aan het fotograferen.

Groetjes
    Martin

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Martin,
    Allereerst: welkom.
    NL-Foto? Vertel er eens wat meer over.
    Zoals je gezien hebt komen we de 26e sept. bij elkaar in Udenhout. Het zou leuk zijn je daar ook te ontmoeten en eventuele toekomstige activiteiten te bespreken. Stuur Huin even een PMmetje.
    Groeten
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Ben Martin wel niet.....

Hans, nog nooit van newsservers of usenet gehoord? http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet

Huib

Shooter
    35mm
    Hallo Martin,
    Allereerst: welkom.
    NL-Foto? Vertel er eens wat meer over.
    Zoals je gezien hebt komen we de 26e sept. bij elkaar in Udenhout. Het zou leuk zijn je daar ook te ontmoeten en eventuele toekomstige activiteiten te bespreken. Stuur Huin even een PMmetje.
    Groeten
    Hans
    Hallo Hans,

Zoals Huib reeds reageerde gaat het via een newsserver.
    Het is net zo iets als de Apuggroep.
    Toen het werd opgericht ging het nog over fotografie, maar nu zijn het alleen maar pixels, DVD's , flashcards en D70.
    Als je een analoge vraag hebt wordt deze na een week gedeleted.
    Vorige week zag ik iets "analoogs" op de nl.foto, en deze persoon werd doorverwezen naar de Apugsite.
    Zodoende ben ik ook bij jullie groep beland.

Groetjes

Martin

Tim Vriend's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    6
    Dan moeten ze maar snel meer analoge fotografen doorsturen

Meer ziel, meer vreugd
    When a memory is getting fuzzy...
    A picture can make it clear again...

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Quote Originally Posted by martin visser
    Hallo Hans,

Zoals Huib reeds reageerde gaat het via een newsserver.
    Het is net zo iets als de Apuggroep.
    Toen het werd opgericht ging het nog over fotografie, maar nu zijn het alleen maar pixels, DVD's , flashcards en D70.
    Als je een analoge vraag hebt wordt deze na een week gedeleted.
    Vorige week zag ik iets "analoogs" op de nl.foto, en deze persoon werd doorverwezen naar de Apugsite.
    Zodoende ben ik ook bij jullie groep beland.

Groetjes

Martin
    Dat 90% van de discussies daar over digitale techniek gaat klopt.
    Maar sommige mensen posten er wel soms links naar mooie foto's/albums.
    Analoge vraag na een week gedeleted? Dat is volgens mij een beetje een vooroordeel: ik heb er zelf ook nog vragen gesteld over analoge fotografie. Wel een aantal mensen die denken dat ze stoer als ze alles dat analoog is afbreken...
    Met wat zou jij 4 weken in het oerwoud willen trekken? Een 'oude' F4 of een veel duurdere Canon 1D Mark II met een hele voorraad batterijen en geheugenkaarten.... Geef mij dan toch maar die F4 ;-) weliswaar met een goede vochtafsluitende en temperatuurveranderingstegegaande zak ofzoiets.
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    HuiB, Martin en Pieter,
    Ik heb die Nl-Foto jaren geleden wel eens bezocht maar het heeft geen onuitwisbare (=analoge) indruk op me gemaakt blijkbaar.
    Gegroet
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Plastic Cameras
    HuiB, Martin en Pieter,
    Ik heb die Nl-Foto jaren geleden wel eens bezocht maar het heeft geen onuitwisbare (=analoge) indruk op me gemaakt blijkbaar.
    Hmm, op mij wel. Ik heb er in de pak 'm beet zeven jaar dat ik die nieuwsgroep frequenteerde, wel het een en ander aan analoge informatie opgestoken (en hopelijk ook wat doorgegeven). Maar het laatste half jaar is het wat al te digitaal naar mijn smaak. Op zichzelf is daar natuurlijk niets op tegen, maar ik zoek nu eenmaal ander leesvoer. En dat vind ik onder meer hier. Waarvoor mijn dank. :-)

Groet, Paul.
    /* Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd */

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    geen onuitwisbare (=analoge) indruk op me gemaakt
    Een erg leuke woordspeling is dit. Mijn complimenten, Hans!

Anne Marieke

peterh's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    En laat er nou net op die dag één of andere fotografica-bijeenkomst in Zeist zijn...

Overigens kan ik me herinneren dat we precies op 26 september 2003 ook al op de Loonse en Drunense duinen stonden, maar toen met een ander forum (maar wel met Huib en zijn TC, en met Ivo).

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin