Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,333   Posts: 1,537,409   Online: 1160

Results 1 to 9 of 9
    Tim Vriend's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    6

De eerste bijeenkomst...

hierbij de vraag :

Hoe is de eerste bijeenkomst bevallen ???

Mijn eigen antwoord :

Gezellig, leuk en vooral ook heel leerzaam.
    When a memory is getting fuzzy...
    A picture can make it clear again...

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Ik vond het ook heel gezellig. Zo met fanaten onder elkaar te kletsen is ook gelijk zo vertrouwd.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Ditto Breunes. Dit was inderdaad leuk. Mooie omgeving om te fotograferen ook. Fun.

NB. Iemand is zijn brillendoosje vergeten. Ik heb het nu bij mij en zal het graag doorsturen.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Marc Leest
    Ditto Breunes. Dit was inderdaad leuk. Mooie omgeving om te fotograferen ook. Fun.

NB. Iemand is zijn brillendoosje vergeten. Ik heb het nu bij mij en zal het graag doorsturen.
    Dat zou kunnen van mij zijn. Hier is het zoek.
    Bedankt Marc!

Ook leuk de namiddag, echter iets te kort wegens andere verplichtingen.
    Tot volgende keer!
    Fred

Tim Vriend's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    6
    Wat mij trouwens ook opviel, was dat bijna direct iedereen met elkaar begon te praten.
    En niet zozeer onszelf voorstellen, maar bijna direct over fotograferen.
    Het meest leerzame was toen argentic zijn hele show hield met de grootformaat camera.
    Nu begrijp ik dat met een grootformaat camera niet zomaar even een kiekje gemaakt word, maar eerst goed gekeken word naar wat er allemaal te zien is, en hoe het uit gaat pakken op een stuk zwart/wit papier.

De middenformaat camera's die ik ook nog nooit in het echt had gezien, hebben mij ook heel erg aangesproken en wie weet, ooit in de toekomst kom ik misschien ook bij de MF club...

Grtzz Tim
    When a memory is getting fuzzy...
    A picture can make it clear again...

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Het was een zeer genoeglijke middag. Toen we uit elkaar gingen dacht ik: Het leven is zo slecht nog niet.
    Gegroet
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Tim Vriend
    Het meest leerzame was toen argentic zijn hele show hield met de grootformaat camera.
    Het was bepaald niet als een show bedoeld. Ik was gewoon een foto aan het maken. En het was een beetje vreemde ervaring om ineens tot hoofdattractie gepromoveerd te worden. Gelukkig ging het om de camera, niet om mij. En als dat de een of de ander motiveert om ook eens grootformaat te proberen, heb ik het er graag voor over.

Verder vond ik het leuk om jullie allemaal eens in levende lijve mee te maken.

Ik stelde het ook op prijs dat Ben op het laatste moment nog tijd gevonden had om er bij te zijn. Helaas hebben we niet echt gesproken over de barietuitwisseling. Dat was natuurlijk ook niet de officiele reden van de ontmoeting. Maar toch vind ik het jammer. Ik heb de indruk dat we elkaar een heleboel te vertellen hadden.

Er is al voorgesteld om een volgende keer eigen werk mee te brengen. Dat juich ik van harte toe.

G.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    He, ik heb iets gemist volgens mij. Hoe was de eerste Nederlandse Apug-meeting (m.a.w. hoeveel z/w werkers zijn er nog in Nederland? Wat hebben jullie gedaan? De Rolleiclub is ter ziele. Ik moet eerdaags naar een ander clubje. Ik hoop dat jullie initiatief een vervolg krijgt.

Groet Jaap Jan

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    J-J,

Op basis van de opkomst moest ik vaststellen dat er nog maar 12 z/w werkers zijn in Nederland ;-)

Een vervolg zit in de pijplijn, zie dit forum.

Groet,

Huib

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin