Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,911   Posts: 1,521,596   Online: 857

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    Multi Format

Expositie Jeroen de Wijs // Natte Plaat Collodium

Beste Mensen,

Hierbij wil ik jullie uitnodigen voor mijn expositie op 24 en 25 september van 11.00-17.00 uur in de Sint Servatius Kerk in Boerdonk.
    Op deze expositie is recent werk te zien met als onderwerpen Landschappen en Sequenties uitgevoerd in de Natte Plaat Collodium Techniek.

Verder zal er op beide dagen van 14.00 tot 16.00 uur een demonstratie zijn van de Natte Plaat Collodium Techniek zodat je inzicht kan krijgen hoe deze fascinerende fotografische techniek uit de 19e eeuw werkt.

De expositie is onderdeel van de Open Atelierroute Veghel voor meer informatie hierover zie: www.openatelierrouteveghel.nl

Ik hoop vele van jullie te mogen verwelkomen tijdens deze expo!

Mocht je geintresseerd zijn om deze mooie techniek te willen leren, neem dan eens contact op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen de Wijs

Adres Expositie:
    Sint Servatius Kerk,
    Pastoor van Schijndelstraat 35, Boerdonk (Erp)

Contact gegevens:
    Jeroen de Wijs,
    Veerstraat 42, 5469PZ, Boerdonk (Erp)

T: 0492 331049

M: 06 28886026

E: jeroen@mudar.nl

Shooter
    Large Format
    Ik zag het al op fotoappatuur. Ik ben zeker van plan om zaterdagochtend te komen. Ben erg nieuwsgierig.

tot dan, Frank
    www.frankbunnik.zenfolio.com

Shooter
    Multi Format
    Jullie zijn allemaal van harte welkom!

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin