Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,905   Posts: 1,521,353   Online: 1136

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by peterh
    Niet rustiger, integendeel, duidelijk levendiger, maar wel beschaafder. Zal denk ik voor een deel met de moderatie te maken hebben, maar ook met het zelfreinigend vermogen van elk forum met een zeer actieve kern.
    Mijn ervaring (slechts een jaar of tien) met ongemodereerde forums is dat ze heel snel onherstelbaar verloederen zodra zich er enkele etters structureel mee gaan bemoeien. Want de doorsnee burger hapt als hij geprovoceerd wordt. En dan is de vicieuze cirkel begonnen. Binnen no-time zie je dan de echt behulpzame fotografen afhaken, nadat ze enkele keren voor rotte vis zijn uitgemaakt. Ik heb het met meerdere internationale nieuwsgroepen zien gebeuren.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

peterh's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Over off-topic gesproken

Ik ken eigenlijk maar één lijst die ongemodereerd goed loopt - en dat heeft denk ik alles te maken met het feit dat het onderwerp van de lijst (camera's uit het smeedijzertijdperk van een merk waar door yuppen meestal smalend om gelachen wordt) maar erg weinig mensen onder de 85 aantrekt

Voor de rest is het precies wat je zegt - zodra een lijst gevonden is door de notoire plaaggeesten, is het binnen afzienbare tijd einde groep, tenzij er actief gemodereerd wordt.

peter
    [SIZE=1]"Film is not dead; it just smells funny"
    (met excuses aan wijlen Frank Zappa)[/SIZE]

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    tot voor een jaar zat ik veel op FAP, maar dankzij het gezever over computers en daar er een 'air' hangt van personen die menen god te zijn heb ik het helemaal links laten liggen.

Maar dat ligt meer in het feit dat ik anders denk dan de massa, en dat mag niet. Als je nu nog met alternatieve processen en film werkt, dan moet je wel gestoord zijn..

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Plus het feit dat die personen zelf nauwelijks of niet een foto produceren, of ze in ieder geval niet aan anderen willen/durven laten zien:-)

Ben

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik voel me gelukkig prettig gestoord...
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    Was het nu echt nodig om deze ouwe rommel op te halen?

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin