Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,588   Posts: 1,545,873   Online: 1156

Results 1 to 4 of 4
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49

dia rolfilm ontwikkelen, de story...

Vorige week een dia rolfilm geschoten, was lang geleden dat ik dat de laatste keer heb gedaan als z/w man.

Mijn vrouw dus de rolfilm naar de fotograaf in het dorp brengen.
    Maar mevrouw, dat doen we niet meer... In het verleden werd deze altijd naar cewe gestuurd. Maar nu moet daar speciaal iemand voor op en neer rijden.
    kost rond de 25 euro...

Ik dus googlen naar rol film ontwikkelen. Kom ik berichten tegen van jongelui die rol film in lomo kameras gebruiken en die bij de hema laten ontwikkelen. In amsterdam zelfs met 1 uurs service.

En inderdaad bij de lokale hema voor 2,75 laten ontwikkelen.

Gelukkig dat er nog iemand is die aan ons denkt.

Shooter
    35mm
    toch erg dat de hema dat wel kan en de "klassieke fotoboer" niet meer... teloorgang van het analoge wereldje Maar gelukkig zitten we nog niet zonder opties!!

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Middenstand maakt misbruik. Lijkt me een mooie krantenkop. Allitereert ook lekker.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hallo mede-fotografen,

Ik heb nog een rolletje AGFA CT18,dat is het C41 process,kan ik dat ook bij de Hema brengen?

Ruud.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin