Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,222   Posts: 1,532,368   Online: 1100

Results 1 to 2 of 2
    PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9

10.335 EUR voor lettertypes

Ik kreeg van de fotograaf zo'n boekje mee van 'Linotype'
    Daarom toch maar eens op zoek gegaan naar meer info, daar ik altijd geïnteresseerd ben voor mooie lettertypes (tja digitaal natuurlijk....)

Wat is de verantwoording voor een kostprijs van maar liefst meer dan 10.000 € voor lettertypes? Het mogen er dan nog + 3000 zijn.....

Groeten Pieter
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Daar zitten gewoon rechten op Pieter. Als jij een fancy letter wilt gebruiken dan zul je daar de ontwerper voor moeten betalen, lijkt me heel redelijk. Als je prive dat illegaal doet is het geen probleem, maar wannneer je beroepshalve gebruik maakt van dat soort fonts, heb je kans dat je gepakt wordt. Er zijn trouwens genoeg gratis letters te verkrijgen.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin