Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,924   Posts: 1,556,704   Online: 1171

Results 1 to 10 of 10

Shooter
    4x5 Format

Banner bovenaan de site

Apuggers opgelet, ik zit er dan toch over te denken om een banner te kopen bovenaan de site. Aan de andere kant ben ik toch ook weer een beetje bekend geworden met wat ik doe weliswaar op een volgens jullie redelijk irritante wijze, door steeds maar weer in te breken met sluik reclame in discussies "mea culpa ". Ik ben ook blij dat er ook andere andere mensen onder ons waren die het een beetje voor me opnamen. Maar ik beloof jullie
    allemaal plechtig dat ik niet meer zal inbreken op discussies met het aankaarten van het materiaal wat ik te koop heb, afgesproken. Maar aan de
    andere kant ben ik me er ook van bewust dat ik wel toevoeg aan de markt.
    Want stel dat je alleen nog maar kan kiezen uit een soort, wordt het dan leuk, ik dacht het niet. Maar geen gezeur meer, vanaf alleen maar discussies
    en geen reclame, misschien dat ik ooit nog wel eens wat zinnigs heb de melden op technisch vlak, wie zal het zeggen.

R.d.C.

Shooter
    Multi Format
    Ik wil even mijn mening geven over de 'sluikreclame' van bariet58:

Zolang René opbouwende of adviserende posts plaatst, kan niemand daar bezwaar tegen hebben, lijkt me. Reclame is meestal irritant, omdat de mensen het dan beter onthouden, zodat bv wie Heiland zegt, zegt Rovo. (de gelovigen mogen natuurlijk andere associaties hebben)

Het wordt een beetje smerig wanneer er een zin opduikt van 'Zoals jullie weten, ben ik importeur van...'

Als 'jullie het weten' is dan redunant. Zeg dan gewoon 'ik ben importeur van ...' We zien dan gewone (onbetaalde en ongewenste) reklame die in mijn ogen niet in een post thuis hoort. Reklame dien je via de gangbare paden te 'ventileren'.

Als René deze slagzin nu weglaat, zie ik geen reden om bariet58 niet als gewoon member van APUG te zien. Dat er af en toe een merknaam valt, dat is vaak ter verduidelijking van een vraag, probleem of een antwoord en niet om zieltjes te winnen of de omzet op te krikken.

Na maanden van meelezen, heb ik mij dus onlangs geregistreerd als member. Ik vindt het jammer, dat dit op APUG te lezen was, en hoop dat we verder leuk met elkaar kunnen (blijven) omgaan!!!
    Oost West, Emulsie het best

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Emulsief
    bv wie Heiland zegt, zegt Rovo. (de gelovigen mogen natuurlijk andere associaties hebben)
    Blijkbaar heeft het voor Robert gewerkt...

Maar wat als je nou gelovig bent, en de associatie met de ene Heiland door de andere Heiland verdrongen wordt? Dan is er pas echt sprake van ongewenste reclame
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    De echte Heiland zit in je hart en ziel, die andere slechts in de kop van je vergroter.
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Multi Format
    Zolang je het verschil maar weet (ziet) tussen Licht en licht en safelight
    Oost West, Emulsie het best

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by clogz
    De echte Heiland zit in je hart en ziel, die andere slechts in de kop van je vergroter.
    Amen. De echte Heiland zit ook in je kop.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Maar wat als je nou gelovig bent, en de associatie met de ene Heiland door de andere Heiland verdrongen wordt? Dan is er pas echt sprake van ongewenste reclame
    Dit vind ik met Pasen in het vooruitzicht een uitstekende gedachte om eens dieper over na te denken. Halleluja.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Moet je voor de gein in deze Off topic rubriek eens lezen wat Fotohuis
    Rovo memoreert, half dokaartikel producerend Europa komt voorbij.
    Ik heb het alleen maar gehad over....en.....
    Hoezo reclame, ben ik nog redelijk bescheiden me dunkt.
    René de Caluwé

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Einde discussie

Quote Originally Posted by bariet58
    Moet je voor de gein in deze Off topic rubriek eens lezen wat Fotohuis
    Rovo memoreert, half dokaartikel producerend Europa komt voorbij.
    Ik heb het alleen maar gehad over....en.....
    Hoezo reclame, ben ik nog redelijk bescheiden me dunkt.
    René de Caluwé
    Beste René,
    Je punt is duidelijk maar laten we die discussie nou stoppen en ons richten op leukere dingen. Alles is gezegd en iedereen weet nu waar ie aan toe is.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka
    Beste René,
    Je punt is duidelijk maar laten we die discussie nou stoppen en ons richten op leukere dingen. Alles is gezegd en iedereen weet nu waar ie aan toe is.
    OK, over en sluiten

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin