Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,536   Posts: 1,572,724   Online: 759

Results 1 to 3 of 3

Thread: Leedvermaak...

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12

Leedvermaak...

Dit is een digitaal draadje (Gilbert indien niet van toepassing : Schrappen !)

Met enig leedvermaak werd deze digitale thread gepubliceerd:

http://photoshopnews.com/?p=226
    So sorry ...

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    Multi Format
    Schitterend!

Straks kan je je Digitale Nikon foto's enkel nog bekijken in een Nikon PC-viewer (Mac wordt uiteraard niet ondersteund), enkel bewerken met NikoShop, alleen nog laten afdrukken bij een Nikon Certified DigiLab, ...

Gelukkig hebben wij meer dan voldoende keuze als het gaat over welke ontwikkelaar we gebruiken voor welk type film

G

Shooter
    Medium Format
    Je kunt als het zo doorgaat alleen de functie "as shot" niet gebruiken bij de witbalans. Dat komt de workflow niet ten goede voor degene die graag met RAW convertor van Photoshop werken. Ik kan me echter niet voorstellen dat Nikon Adobe zo aan de kant zal zetten. De makers van het programma Bibble hebben de code gewoon gekraakt overigens en Bibble is tevens een van de snelste RAW convertors (itt Nikons eigen Capture), dus daar kun je altijd nog op terugvallen.

Ik heb de D2x even uitgeprobeerd en zal hem over niet al te lange tijd gaan bestellen (ik wacht altijd even tot de kinderziektes eruit zijn). De term leedvermaak lijkt me na mijn ervaringen met deze camera niet echt van toepassing. Toegegeven analoog is mooi, maar digitaal kan toch ook verdomde goed zijn tegenwoordig.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin