Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,867   Posts: 1,583,271   Online: 1112

View Poll Results: Wat gaan jullie doen deze zomer?

Voters
10. You may not vote on this poll
  • Vakansie? waas'dat?

3 30.00%
  • Deelname aan het Kampioenschap Transeuropeesch sleurhuttrekken

1 10.00%
  • Je Holga vervangen door een GSM met 1.1MPixel camera.

0 0%
  • Ik heb een vakantie baantje bij Agfa.

1 10.00%
  • Ik ben, snik, al weer aan het werk.

5 50.00%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16
    Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Quote Originally Posted by Huib
    Komkommer-Posting.....
    Apropos,

Mijn vakantie moet nog beginnen (2de helft augustus, 3 weken) ambitie is om de 4x5 weer eens in te zetten want die ligt al veel te lang in de mottenballen.

Ga niet naar verweggistan, blijf aan de Costa Casa hangen met dagtrips naar de donkere binnenlanden.

Huib

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    aha groeten uit helsinki films zijn op volgende week ontwikkelen geblazen ... M
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    maak me maar jaloers
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

DOKA ready to go...

De nieuwe doka vandaag weer in gebruik genomen en alles werkt weer als vanouds. Alleen het automatisme waarmee ik in de vorige doka al mijn spullen wist te liggen is er niet meer. Even wennen dus... De nieuwe ruimte is meer dan 2x zo groot geworden, een zee van ruimte. Inmiddels ook de andere to-do lijstjes weer afgewerkt en mag ik me weer op het fotograferen gaan concentreren. Deze doka zal wel de laatste zijn die ik gebouwd heb voordat ze me horizontaal uit mijn pandje dragen. De vorige heeft, op een aantal aanpassingen na in de laatste 2 jaar, bijna 30 jaar gefunctioneerd. Met pijn in het hart heb ik de oude werktafels en allerlei vernuftige aansluitingen en andere slimme oplossingen er uit gebroken. Het voornemen was zo veel mogelijk materiaal her te gebruiken maar dat lukt maar ten dele. Andere maten en in plaats van een links/rechts werkwijze nu een rechts/links methode. Het resultaat telt zullen we maar zeggen en ben meer dan tevreden over de nieuwe ruimte.
    harry

Release, the best you can do...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Hoi Harry,

We zijn PhotoCrack volledig aan het reorganiseren. Daarin komt ook een nieuwe rubriek met "doka-portretten". Zou jij er voor voelen om wat fotootjes (digitaal, aaahhh!!!) en slimme tips over je oude en/of nieuwe doka aan te leveren? Als je wilt kan het ook in interview-vorm.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Hoi Harry,

We zijn PhotoCrack volledig aan het reorganiseren. Daarin komt ook een nieuwe rubriek met "doka-portretten". Zou jij er voor voelen om wat fotootjes (digitaal, aaahhh!!!) en slimme tips over je oude en/of nieuwe doka aan te leveren? Als je wilt kan het ook in interview-vorm.
    Gilbert,
    dat is wat mij betreft prima. Zodra ze gemaakt zijn hebben we nog wel even kontakt.
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin