Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,707   Posts: 1,482,859   Online: 968

View Poll Results: Wat gaan jullie doen deze zomer?

Voters
10. You may not vote on this poll
  • Vakansie? waas'dat?

3 30.00%
  • Deelname aan het Kampioenschap Transeuropeesch sleurhuttrekken

1 10.00%
  • Je Holga vervangen door een GSM met 1.1MPixel camera.

0 0%
  • Ik heb een vakantie baantje bij Agfa.

1 10.00%
  • Ik ben, snik, al weer aan het werk.

5 50.00%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16
    Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2

gaan we op onze luie krent liggen?

Komkommer-Posting.....

Shooter
    Multi Format
    Ik had nu slechts 1 weekje vakantie en dat is volledig opgegaan aan klussen in het huis. Ambetant langs een kant maar dan toch ook weer niet: die klussen kunnen nu niet meer uitgesteld worden!

Ondertussen ook de DOKA verhuisd want in dat kamertje moest er plaats komen voor een kinderbedje. Mijn DOKA is dus wat ruimer geworden en ik doe deze week nog wat aanpassingen die ik al een paar maanden wou doen, zoals een nieuwe natte tafel met trapsgewijs opgestelde ontwikkelbaden en een ingebouwde spoel(bloem)bak.

G

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Jawel, vakantie. En druk bezig met het ontwikkelen van een groot aantal films.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Multi Format
    Helaas al weer aan het werk dus dus ....

Ook enige achterstand in het ontwikkelen van films, maar nog meer achterstand in het scannen en afdrukken.

Om over het inplakken maar helemaal te zwijgen

Paul.
    www.rolleiflexclub.nl
    www.pauljenner.nl

we've got everything you need - satisfaction guaranteed

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    achterstand voor vanalles en nog wat :rolleyes:
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Sleurhuttrekken naar het Massif Central. Ik hoop er mijn 6x6 en 4x5 intensief te kunnen gebruiken. Lukt misschien ook wel zolang ik mijn franse schoonouders, familie, vrienden en kennissen daar een beetje op afstand kan houden.

En misschien vind ik ook nog wat tijd om mijn aanstaande dokacursussen in Hoogeveen wat bij te schaven.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Ik hoop er mijn 6x6 en 4x5 intensief te kunnen gebruiken.
    Nu je het zegt, 4x5 (=20) lijkt minder dan 6x6 (=36).

Ook ik had vakantie, ben maar liefst naar Diepenheim geweest. Er was daar vlak naast de camping een afgebrande boerderij waar een tijd niets aan gedaan was. Half ingestort en half overgroeid, zonder storende hekken eromheen. Jammer zeg, ik had toch wat meer vlakfilm moeten meenemen. En mijn vrouw maar vragen of ik de kinderen wil fotograferen. JAAAAAAAHAAAAAAH!!!
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Zwart werken

Mijn vakantie en -geld is opgegaan aan het bouwen van een nieuwe doka. Ben daar al enige tijd mee bezig en zoals het nu gaat begint het eindelijk te vlotten. De "natte- en droge" kant heb ik het weekend geplaatst, nadat ik de weken hiervoor gebruikt heb voor het fitwerk, de vloerbedekking en elektrazaken en natuurlijk het nodige denkwerk, vandaag afgewerkt. Morgen nog wat verhuiswerk van processor en vergroter spullen. Alles weer op het sap aansluiten en dan... dan de "oude doka"-ruimte weer toonbaar maken, wanden zijn bij de gaten heel dus dat geeft ook nogal wat werk, voor een inloop klerekast. De "nieuwe doka" wordt een plaatje. Kan bijna niet wachten om erin weer aan de slag te gaan. Hoezo :rolleyes: vakantie...
    harry

Release, the best you can do...

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Net mijn eerste films ontwikkeld van mijn vakantie in de Haut l'Ubaye. Ik hoop dat m'n 1kg zware mamiya niet voor niks mee de bergen heb in gesjouwd in m'n rugzak;-). M'n 4/5 is helaas niet uit de koffer geweest.

Ben

Shooter
    35mm
    Eindelijk mijn vaste donkere kamer aan het bouwen. Stroom, water, wandtegeltjes, luchtverversing en al het hoognodige erin. Lekker kaal houden, zo stofarm mogelijk. Ik verlang naar het moment dat ik met een lekker muziekje in de doka bezig ben en laat de herfst en winter dan maar komen!

Sip

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin