Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,735   Posts: 1,515,430   Online: 1099

Results 1 to 7 of 7

Thread: Dom

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9

Dom

Grrr maak ik gisterenavond iets dat voor mij bijna een 'fine-print' is, kom ik vandaag tot de conclusie dat ik in spiegelbeeld heb afgedrukt.
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Het kan nog veel dommer: zoals ik deed met een tank met vijf filmpjes en je gooit er als eerste de fixeer in. Heb daarna maar een lange wandeling gemaakt.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Multi Format
    Of een film ontwikkelen en bij het spoelen tot de ontdekking komen dat er geen film in je tankje zit.

Joop

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Idd domme stoten, maar ik het er hier ook nog ergens andere staan hoor
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    Nog dommer?
    Eergisteren wou ik mijn nieuwe achterwand testen met papieren negatieven.

dokalicht aan, witlicht uit
    doosje open
    op maat snijden
    in de filmhouder, schuifjes dicht
    witlicht aan
    testen

terug in de doka merkte ik dat mijn papier in de zak zat maar niet terug in de doos... met de opening naar het licht :-s
    Er zaten verdorie nog 90 vellen is :-(

Damn

Lismore, ontwikkelen zonder film is gelukkig niet schadelijk voor je film :-)

G

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    in spiegelbeeld heb afgedruk
    Ik weet niet of dat dom is. wellicht is de compositie in spiegelbeeld beter en dan is het geen bezwaar. Het gaat om een 'fineart' print en niet om een natuurgetrouwe weergave van de werkelijkheid

ben

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Fineart: verre van, ik werk nog niet op bariet, ik bedoel enkel dat ik er zelf enorm veel tijd had ingestoken :rolleyes:
    Waarvoor staat "fineart" eigenlijk?

Geert: ben eigenlijk hetzelfde tegengekomen gisterenavond, maar ik weet nog niet in hoeverre men papier beschadigd is. Gelukkig is dat maar 10x15 /100 velletjes en ik schat dat er nog zo'n 60 inzat, ze zaten die in 't zwart' met de opening niet rechtstreeks naar het licht... mss enkel het bovenste vel?

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin