Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,678   Posts: 1,482,120   Online: 966

Results 1 to 7 of 7
    PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9

Fotograaf voor een huwelijk(sfeest)

Iemand toevallig zin om een huwelijksfeest te fotograferen in Oost-Vlaanderen?
    (of iemand die een goede naam kent?)
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by PieterB View Post
    Iemand toevallig zin om een huwelijksfeest te fotograferen in Oost-Vlaanderen?
    (of iemand die een goede naam kent?)
    Ja, heb ik wel zin in.
    Maar wat zoek je precies? Een proffesionele bruidsfotograaf voor de bijbehorende prijs of een gevorderde amateur voor een koopje.

Hartelijke groeten,

Michiel Fokkema

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Iets tussen de twee? Eigenlijk geen idee (wat ben jij van de twee?) Kgaat nog eens vragen aan mij broer (daarom kan ik dus niet helpen )
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Francis maakt verschrikkelijke goeie trouwreportages Pieter
    Maar ik vind, met al het werk dat je er aan hebt, dat het sowieso 2500 euro "moet" kosten.

Shooter
    Multi Format
    Ik wil wel eens langs gaan voor een authentieke banket-foto, met historische omkadering ;-)

G

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Hmm blijkbaar hebben ze ondertussen al iemand, ze hadden het eerst aan mij gevraagd even te informeren, maar een beetje te laat gepost
    Indien ik zelf iemand nodig zou hebben, vraag ik jullie zeker :P

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Quote Originally Posted by fred View Post
    Maar ik vind, met al het werk dat je er aan hebt, dat het sowieso 2500 euro "moet" kosten.
    Dan mag je wel wat moois verwachten natuurlijk (?) Maar ik kan me dat goed inbeelden.
    Ik weet dat de typische prijs bij een veelgevraagde trouw-fotograaf hier in Aalter tussen 1000-1500 euro zit, maar ja das digitaal hé lol

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin