Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,322   Posts: 1,536,878   Online: 1106

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: ter info

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Weten ze in Rochester dat in heel Antwerpen op een zaterdag geen Portra films te verkrijgen zijn?

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by fred View Post
    en Gilbert hoe komt het???
    geen doka meer????
    Heel simpel, we zitten hier in een huurhuis en daarin kan ik niet zomaar de hele boel verbouwen. Maar we hebben onlangs een 150 jaar oude boerderij gekocht. Daarin is genoeg plaats voor een flinke groepsdoka waarin ik cursussen ga geven.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    4x5 Format
    Mooi, dat de vraag naar films effect sorteert. Overigens heb ik, ik meen, twee jaar terug een rapport van een soortgelijk on`derzoek gezien, met vergelijkbare resultaten gezien. Het duurt natuurlijk even voordat de effecten zichtbaar worden. Een nieuwe film ontwerpen is geen zaak van een achternamiddag.

Jed

Shooter
    4x5 Format

Black is more than a Colour

Ik zou zeggen: 'white is more than clour'. Het is het samenstelsel van de kleuren. Zwart is niets in het visueel zichtbare spectrum. Maar de zienswijze van een chinese wijsgeer kan hier achter zitten. Minder is meer. Dat zal het zijn!

Jed

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin