Door de jaren heen ben ik met name een lurker op APUG, desondanks vraag ik vijf minuten van jullie tijd. Alvast bedankt voor de medewerking.

Voor een onderzoek naar de wensen en verwachtingen van amateurfotografen, in opdracht van het Nederlands Fotomuseum, vraag ik vijf minuten van uw tijd voor het invullen van een enquête. Maak daarbij kans op een jaarkaart van het Nederlands Fotomuseum.
Alvast bedankt!
Klik hier voor de enquete

Het Nederlands Fotomuseum
Het Nederlands Fotomuseum in Rotterdam is de enige fotoinstelling die nadrukkelijk aandacht besteedt aan amateurfotografie. Dat doet het in de collectie (van de 130 archieven die worden beheerd, zijn er ongeveer dertig van amateurfotografen), in tentoonstellingen (Snapshots, IJzersterk en Steengoed, De Rotterdam, het Fotofestival aan de Maas), in publicaties en met educatieve activiteiten (amateurdagen, discussies en portfoliobesprekingen).

Met deze enquête, in opdracht van het Nederlands Fotomuseum, wordt onderzoek verricht naar de wensen en verwachtingen van amateurfotografen. De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om het programma van het Fotomuseum te optimaliseren.

Onder de respondenten worden jaarkaarten van het Nederlands Fotomuseum verloot.
Om hier kans op te maken wordt u vriendelijk verzocht om de volledige vragenlijst in te vullen. Dit duurt hooguit 5 minuten.
Klik hier voor de enquete