Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,727   Posts: 1,515,142   Online: 1108

Results 1 to 3 of 3
    AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format

Vreemde schijvekes

Ik kijk net naar een actuele advertentie van de Stad Antwerpen voor een (winkel-) straatfestival.

Het pictoraal gedeelte word gedomineerd door afbeeldingen van twee Viewmaster schijven en een toebehorende enveloppe; allen meet op het festival mikkende nagemaakte opschriften.
    Ben wel verrasd dat men met deze dingen, van wie de gemiddelte Antwerpenaar zeker niets meer afweet, nog een advertentie durft te ontwerpen.

Mischien zijn ze wel zo vreemd, dat zij weer nieuwsgierigheid oproepen...

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Op en gegeven moment worden dat soort dingen weer intressant en noemen ze ze retro of vintage ofzo. Wel leuk eigenlijk, vroeger heb ik ook nog zo'n ding gehad.

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Ik zag net niet alleen een heleboel schijven naast bijbehorende kijktoestellen in de etalage van een antiek/rommel zaak, maar ook kijktoestellen aan een stand, waar duizenden langs liepen, van een ecologisch organisatie met fotos van het regenwoud.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin