Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,985   Posts: 1,523,975   Online: 834

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    Large Format

E-mail notificatie zonder nieuw inloggen?

Gilbert, volgens mij ben jij de moderator, dus misschien kan jij deze vraag beantwoorden?
    Ik maak gebruik van de functie om nieuwe berichten in de threads waar ik in deelneem per e-mail door te laten sturen. Ik heb gemerkt dat je in dit forum alleen het eerste nieuwe bericht doorgestuurd krijgt en daarna weer in moet loggen. Ik vind dit niet handig. Kan dit niet net zo werken als in, bijvoorbeeld, het LF en AZO forum dat je gewoon alles toegezonden krijgt van een thread als je eenmaal hebt aangegeven dit te willen?
    Je bent op de manier waarop het nu gaat steeds bezig in te loggen en alles te lezen om te kijken of je iets gemist hebt.
    Zie dit als een suggestie voor verbetering en niet als kritiek op een prima initiatief.
    Groet, Jan

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Hoi Jan,

Ik ben nog maar kort moderator van deze groep, en heb met dit probleem nog niet te maken gehad. Maar ik duik erin, en zodra ik nieuws heb hou ik je op de hoogte.

Groet,
    Gilbert
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Large Format
    Bedankt Gilbert.
    Groet, Jan

Shooter
    Plastic Cameras
    Quote Originally Posted by Jan Nieuwenhuysen
    Je bent op de manier waarop het nu gaat steeds bezig in te loggen en alles te lezen om te kijken of je iets gemist hebt.
    Zie dit als een suggestie voor verbetering en niet als kritiek op een prima initiatief.
    Groet, Jan
    Geheel mee eens, ik moet m'n aandacht er flink bijhouden om me te herinneren in welke discussies ik me gemengd heb. Soms verdwijnt er wel eens een draadje tijdelijk in de vergetelheid... Komt ook doordat ik geen ervaring heb met webforums, alleen met nieuwsgroepen.
    Wat het prima initaitief betreft, ook al geheel mee eens! :-)

Groet, Paul.

Shooter
    Medium Format
    Begrijp ik uit het verhaal dat je bij elke deelname van een draadje de Instant email notification moet gebruiken? Of kun je op een andere manier aangeven dat je bij deelname aan een draadje een notificatie wilt krijgen.

Groetjes,

Robert

Tim Vriend's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    6
    Quote Originally Posted by Fotohuis
    Begrijp ik uit het verhaal dat je bij elke deelname van een draadje de Instant email notification moet gebruiken?
    Hoi Robert,

Zodra je die "Instant Email Notification" gebruikt, krijg je op elke post die iemand anders in dat draadje plaatst, een e-mail.
    Je moet hiervoor bij het posten van een bericht het vinkje aanklikken en klaar is kees (of robert)

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen over dat steeds opnieuw inloggen, maar je kan ook in je persoonlijke instellingen aangeven dat het forum moet onthouden wie je bent, en dan zodra je op de website komt automatisch ingelogged word.

Grtzz Tim
    When a memory is getting fuzzy...
    A picture can make it clear again...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin