Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,514   Posts: 1,543,662   Online: 960

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Multi Format

Gedaan met opleidingschecques voor foto opleiding

Hoi,

tot mijn grote spijt stel ik vast dat het dit schooljaar niet meer mogelijk is om de opleiding fotografie met opleidingschecques te betalen...
    http://vdab.be/opleidingscheques/besparingen.shtml

Ergens hebben ze natuurlijk wel een punt, veel voordelen op de arbeidsmarkt levert die cursus mij niet op. Maar ik ben indertijd begonnen aan het IKA(Mechelen), mede dankzij de gunstige prijs door die checques. Ik begin nu aan mijn derde jaar en als ik wil "afstuderen" zal ik alles dus zelf uit eigen zak moeten betalen...

Ik begrijp het wel, maar leuk is anders... Nu ja, weten we meteen weer waarom we werken...

Tommy

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by TommyGevaert View Post
    Hoi,

tot mijn grote spijt stel ik vast dat het dit schooljaar niet meer mogelijk is om de opleiding fotografie met opleidingschecques te betalen...
    http://vdab.be/opleidingscheques/besparingen.shtml

Ergens hebben ze natuurlijk wel een punt, veel voordelen op de arbeidsmarkt levert die cursus mij niet op. Maar ik ben indertijd begonnen aan het IKA(Mechelen), mede dankzij de gunstige prijs door die checques. Ik begin nu aan mijn derde jaar en als ik wil "afstuderen" zal ik alles dus zelf uit eigen zak moeten betalen...

Ik begrijp het wel, maar leuk is anders... Nu ja, weten we meteen weer waarom we werken...

Tommy
    Als je eens wist wat onze Nederlandse buren dienen te betalen voor een gelijkwaardige opleiding dan is dit nog steeds gratis in Belgie.
    In Nederland is het kunstonderwijs NIET gesubsidieerd en dien je vooralle kosten, lessen, materiaal en examengelden zelf op te draaien. maw een factor 5 tot 15 meer. AUB

-m-
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Marc Leest View Post
    Als je eens wist wat onze Nederlandse buren dienen te betalen voor een gelijkwaardige opleiding dan is dit nog steeds gratis in Belgie.
    In Nederland is het kunstonderwijs NIET gesubsidieerd en dien je vooralle kosten, lessen, materiaal en examengelden zelf op te draaien. maw een factor 5 tot 15 meer. AUB

-m-
    Toevallig stuit ik op deze web-site: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...legegeld_terug

Jed

maarten m's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    daar sta je dan met de cheques die je in juli al bestelde ...

maarten.

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Het is in zekere zin wel logisch dat ze je hobby niet gaan sponseren. Maar wel nogal vreemd dat ze die nieuwe regels voor degene die al bezig zijn laten gelden. Het zou redelijker zijn om dit voor starters te doen. Nu heb je niet veel keuze.
    En inderdaad in Nederland kost zoiets je een rib uit je lijf.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin