Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,901   Posts: 1,584,460   Online: 928

SDAF - Gratis film og køleskab/fryser

1. Falkenberg
    Så er indsamlingen af film og udstyr i gang i SDAF regi. Jeg har snakket med et fotostudie og de vil gerne af med deres køleskab/fryser der er "fyldt" med analoge film. Jeg ved ikke hvor meget der er, men jeg har sagt at vi naturligvis gerne vil have det. Så er der det næste problem. Hvor skal vi gøre af det. Det logiske for mig ville være at køre det op til Halsnæs fotoklub og sætte det i deres lokaler (hvis de vil have det).

Hvad synes I andre at vi skal gøre ?
  2. KajF
    KajF
    #Det logiske for mig ville være at køre det op til Halsnæs fotoklub og sætte det i deres lokaler " - Lyder som en rigtig god ide
  3. pbpeder
    pbpeder
    Hej........

Det lyder meget spændende - Men giv mig lige lidt tid til at vende det med resten af klubbens bestyrelse - Det bliver onsdag eller senest torsdag i denne uge...

vh

/peder
  4. lhaumann
    lhaumann
    Godt initiativ - flot om Halsnæs kan have det stående, og nogen har mulighed for at køre det op.
    HAU
Results 1 to 4 of 4

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin