Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,549   Posts: 1,544,588   Online: 870

Nikon udstyr

1. Falkenberg
    En af mine bekendte har noget udstyr til salg. Det drejer sig om en Sinar P med massere af tilbehør i form af filmkassetter og objektiver. Han har også et par Nikon kamerahuse samt nogle bagstykker til dem. Vist nok noget der kan programmeres. Jeg finder ud af mere konkret senere og poster det. Har det nogens interesse så kontakt mig.
  2. Bjørn Joachimsen
    Bjørn Joachimsen
    Tilbehør til Sinar P er veldig interessant.
  3. Soeren
    Soeren
    Objektiver, både LF og Nikorer har min interesse ligesom et 8X10 bagstykke til Sinar Norma. Men det har du jo selv sat dig på
    Mvh
  4. Falkenberg
    Falkenberg
    Nikon husene er F-801. Bagstykkerne har jeg ikke kunne få oplysninger om.

Sinar P sættet består af en 90mm, en 150 mm, en 210mm og en 300mm. Det er 4x5" og der er extension rails, lukker (copal ?), kompendie (en 4x5 bælg?) og original Sinar kuffert. Der er mindst 10 filmkassetter. Diverse udløserkabler. Der er vist også en fresnel dims i 4x5". Der er også polaroid kasseter og et spejlsøger til fokusering og en rullefilmkassette. Jeg tror at det er det hele.

Der er også et mørkekammer. Det består af et 4x5 multigrade forstørrer app. Specialbyggede borde og vaske. En meget stor vast og en mindre. Diverse skyllekar og en masse andet udstyr.

Der er også en lyskasse.
  5. Erik Hartmann
    Erik Hartmann
    Et 4x5 forstørrelsesapp. kunne interesere mig.....

210 mm objektivet ligeledes..... men det skal vel helst sælges samlet......
  6. Falkenberg
    Falkenberg
    Kunne du ikke bruge hele mørkekammeret ?
  7. Soeren
    Soeren
    Lyskasse. Hvor megetr fylder det mørkekammer? Jeg kunne godt være interesseret.
    Mvh
  8. Erik Hartmann
    Erik Hartmann
    Mørkekammeret for stort til mig .... 2 værelses lejlighed ...som allerede er fyldt med fotoudstyr og et badeværelse/køkken der må fungere som mørkekammer......
  9. Falkenberg
    Falkenberg
    Jeg vil tro at mørkekammeret er 2,5 x 4 meter og den ene vask må være omkring 1x2 meter. den anden omkring 1x1m. Der er også et tørreskab.
  10. KajF
    KajF
    Hvis der er en "løs lukker" er jeg bestemt interesseret - har flere gode objektiver uden lukker
Results 1 to 10 of 10

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin