Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,917   Posts: 1,584,726   Online: 749

Mørkekammer udstyr bortgives

1. Falkenberg
    Er der nogen af jer der er interesseret i følgende udstyr:

Opemus 4
    Tromle til 24x36 måske også større
    Kaiser klapramme 18x24 cm
    Minut ur
    Ilford multigrade filtre
    Lyskasse til dias (ca. 4 rækker af 6 dias)

Hvis ikke der er interesse, ryger det på genbrugsstationen. Det skal afhentes i Ølsted eller København.
  2. Erik Hartmann
    Erik Hartmann
    Trumlen vil jeg gerne aftage
    samt Kaiser klaprammen

OK

og hvor i KBH skal det aftentes ????

ps... vi ses vel på næste torsdag ????
  3. Falkenberg
    Falkenberg
    På Panum. Blegdamsvej 3, 2100 Kbh Ø. Vi kan aftale nærmere hvor og hvornår.
  4. Erik Hartmann
    Erik Hartmann
    Jeg er i KBH igen Mandag......
  5. Falkenberg
    Falkenberg
    Er der virkelig ingen andre der kan bruge resten. Fremkalderapp. kan vist bruges op til 6x6 cm. Det ryger ud i slutningen af næste uge.
  6. Tom A
    Suuukkk....
    Det gør ondt at se et fint forstørrelseapparat smutte, men jeg har allerede en opemus 4 og synes ikke at jeg har plads til mere fotogrej i min lejlighed

Kan den gemmes i et par år, til jeg får købt noget større at bo i??
    Det bedste er dog at den allerede nu får et kærligt hjem, hvor den vil blive brugt!

mvh Tom
  7. Falkenberg
    Falkenberg
    Ville det ikke være rart med et i reserve på loftet eller lignende. Det er i en flot kasse med bærerem. Hvad med multigrade filtrene, kunne du ikke bruge dem ?
  8. Kvistgaard
    Kvistgaard
    For dælen, jeg har lige købt nye MG-filtre fra Fotoimpex :-(

Håber, Opemussen får et godt hjem - mit mørkekammer er ved at være godt proppet, har lige landet et Durst, der går op til 6x6, så her får den desværre heller ikke lov at bo.

Hvad med dba.dk?
  9. Falkenberg
    Falkenberg
    Tror ikke der er den store afsæning af mørkekammerudstyr på dba.dk. Hentede udstyret via en annonce og endte med at få det gratis, frem for den annoncerede pris. Jeg mangler stadig nogle småting så jeg kigger på andre annoncer, så det kan være at der kommer andet udstyr. Hvis nogen af jer mangler noget, så sig til, så kan jeg holde øje med det.

Hvorfor hoppede du ikke på den multigrade Durst der gik op til 4x5" hos ham fotografen der endte med at dumpe mørkekammeret på lossepladsen ?
  10. KajF
    KajF
    Hej - Jeg kunne da godt bruge lyskassen og multigradefiltrene, hvis de ikke er afsat.

Hvad mangler du? - måske er det noget jeg har liggende

"multigrade Durst der gik op til 4x5" hos ham fotografen der endte med at dumpe mørkekammeret på lossepladsen ?" - Øv den kunne jeg godt have brugt..

kaj
  11. Tom A
    Quote Originally Posted by Falkenberg View Post
    Ville det ikke være rart med et i reserve på loftet eller lignende. Det er i en flot kasse med bærerem. Hvad med multigrade filtrene, kunne du ikke bruge dem ?
    MG filtre har jeg allerede to sæt af, så dem har jeg ikke behov for. Desværre har jeg ikke nogen loft- eller kælderrum, så der kan Opemusen ikke "sættes i reserve". Så jeg må melde pas.

mvh Tom
  12. Falkenberg
    Falkenberg
    Filtrene og lyskassen er dine, Kaj. Jeg kan tage dem med op til fotoklub møde. Ellers hvis du kommer forbi Ølsted, så kan du hente det.
  13. KajF
    KajF
    Lyder rigtigt godt
Results 1 to 13 of 13

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin