Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,285   Posts: 1,535,259   Online: 948

mit nye kamera

Page 2 of 2 FirstFirst 12
  1. Falkenberg
    Jeg er ved at skaffe flere oplysninger om priser og alt andet. Mere nyt så snart jeg har det.
  2. Klaus Kokholm
    Klaus Kokholm
    Olympus Trip 35, købt via eBay.
    Jeg hentede det på posthuset igår og har allerede skudt halvanden film, en farve og en sort/hvid (Kodaks der kan fremkaldes i farvekemi).
    Desværre går der næsten halvanden uge inde den første film kommer tilbage fra fremkaldelse.....

mvh Klaus
  3. Falkenberg
    Falkenberg
    Hej Klaus,

Fortæl lidt mere om dit kamera og kan du ikke også præsentere dig ovre i tråden om danskere på apug.

Ud over det opdagede lige at 30x40 cm lige er lidt for stort til mine kassetter. Der skal skæres 7 mm på hver led. Det giver alså et underligt mål. 29,3x39,3 cm. Jeg kan heller ikke få det til at passe med noget tomme mål. Er der nogen af jer andre der kender noget i de mål ? Jeg tager til glarmesteren i morgen og får lavet glasplader. Fandt ud af at de kan lave det til 250 kr. pr m2 inkl moms og arbejde med at skære det. Er der nogen af jer der har eksperimenteret med at lave tørplader selv ?
  4. Klaus Kokholm
    Klaus Kokholm
    Mere info om Olympus Trip 35
    35mm P&S. I produktion fra 67-83, der blev lavet over 10 millioner af dem.
    Læs mere HER

Kameraet er købt fra Tripman på eBay og er istandsat med nyt skum (ingen Holga "lightleaks" her!) og med hvidt kunstlæder.

mvh Klaus
    PS: jeg har smidt en præsentation af mig selv ovre i den anden tråd.
  5. Klaus Kokholm
    Klaus Kokholm
    Et Yashica C TLR. ("Fattigmands-Rollei")

mvh Klaus
Results 21 to 25 of 25
Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin