Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,553   Posts: 1,544,998   Online: 693

Hej, finns det någon där?

1. Per Hallgren
    Jag har precis hittat fram till APUG och till SkandinAPUG men märker då jag synar listan på diskussioner i SkandinAPUG att aktiviteten verkar ha avtagit i gruppen. Finns ni fortfarande där eller har gruppen somnat in för gott? Jag har precis återupptagit analogt fotograferande efter ett uppehåll på 30 år så mina färdigheter behöver gott stöd av mer erfarna och uppdaterade fotografer.
  2. Jerevan
    Jerevan
    Det finns alltid någon här. Även om vi inte alltid säger nåt.
  3. Per Hallgren
    Per Hallgren
    Härligt. Då prövar jag med att hojta till om det är något jag undrar över eller vill diskutera.
  4. Jerevan
    Jerevan
    Det är lite mer fart om du går till regional groups/scandinavia - det är väl där de flesta postar inlägg, det vill säga här: http://www.apug.org/forums/forum189/
  5. Johs
    Johs
    Hei Per Hallgren. Ja, vi er her, Du skriver:"Jag har precis återupptagit analogt fotograferande efter ett uppehåll på 30 år". Fortell hva du tenker? Johannes
Results 1 to 5 of 5

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin