Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,011   Posts: 1,524,677   Online: 735

GRATIS mørkekammer udstyr

Page 2 of 2 FirstFirst 12
  1. lhaumann
    Tak Søren på egne vegne fordi du gjorde opmærksom på ringene - jeg er pt igang med opstillingen af apparatet og vilee være meget glad for de omtalte ringe - derfor vil jeg lige korrigere min e-post adresse: lhaumann@wewspeed.dk
    hilsen Lars
  2. lhaumann
    lhaumann
    ups --- ved nærlæsning ser jeg at takken går til dig Torben - og Søren, tillykke med Omegaen, også dejligt værktøj - Lars
  3. Soeren
    Soeren
    Det var så lidt Lars. jeg bringer takken videre til Torben.
    Skal der i øvrigt ikke stå @webspeed.dk?
    mvh Søren
  4. thmas
    thmas
    Hej Forum,

jeg er nok den "efterlyste" til købet af en 180 mm. optik hos Torben. Til orientering kan jeg oplyse at der ikke var objektivringe med til 180 mm. Objektivet blev skruet ud af Dursten, derfor bør ringen stadig sidde i selve app. Det samme tror jeg gør sig gældenede for den 150 mm. som belv solgt
    mens jeg var der.

Forøvrigt, hvis der er nogen i dette forum der kender nogen/ eller har en klapramme til 50X60 papirark, gerne større, er jeg køber, evt. i bytte med en mindre, jeg har en ekstra 30 X 40 cm.

Med venlig hilsen

Torben Madsen
    København
  5. Mr.Nikon
    Mr.Nikon
    Hej alle.

Det var mig der købte den 150mm samtidig og der var altså heller ikke nogen ringe med. Jeg er enig i at de må sidde i Dursten endnu hvis de altså har været der.
    Jeg har været inde hos Hother for noget tid siden. De havde en giga-klapramme stående derinde fra Prolab. Prøv evt. at kontakte dem........

Hilsen
    Per
Results 21 to 25 of 25
Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin