Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,970   Posts: 1,523,472   Online: 954

Julegaver

1. Falkenberg
    Da jeg skal bruge penge til at holde jul for sælger jeg nogle rigtig gode ting.

Rejsekamera:
    Der er fra ca. år 1900. Formatet er 30x40 cm. Der er 3 filmkassetter og en 433mm Carl Zeiss optik med. Der følger en flydende emulsion med og nogle glasplader. Pris 4000 kr.

Panorama hoved:
    Manfrotto SPH 303 panorama hoved. Kan bruges til alle slags panoramaer. Pris 1500 kr.

Sinar Norma:
    8x10" Sinar Norma. God stand. Med Copal lukker og nogle lækre objektiver. Der følger kun en enkelt filmkassette med. 2 pakker med film. Den ene en 50 stk. Kodak tri-x 320. Den anden en Ilford FP4+ 125. 25 stk pakke. Jeg lister objektiverne senere på dagen. Pris 7500 kr. (Der er for over 2500 kr. film alene)
  2. Soeren
    Soeren
    Hva f.. Mikkel er du ved at holde helt op med at fotografere?
    Den Sinar 8X10" er spændende men jeg skal desværre også have råd til julegaver
    Mvh
  3. Falkenberg
    Falkenberg
    Næ, jeg stopper ikke med at tage billeder, men er nød til at tage en lille pause, da jeg mangler pengene.
  4. Pete H
    Pete H
    PM sendt om Sinar.

Pete
  5. Kvistgaard
    Kvistgaard
    Damn, Mikkel - troede overskriften hentydede til, at du var i julegavehumør og ville forære alle disse fine sager væk:-).

Held & lykke med salget.
  6. Falkenberg
    Falkenberg
    Til de priser er det jo nærmest som at forære det væk.
  7. Falkenberg
    Falkenberg
    Rejsekameraet sælges nu for:

3000 kr.

mvh
    Mikkel
  8. Øyvind:D
    Øyvind:D
    PM sent for reisekamera
    Sorry, fikk det annensted, har nok linser.
  9. Falkenberg
    Falkenberg
    Sidste chance for at købe en billig julegave. Laveste pris mulig.

2500 kr.

mvh
    Mikkel
  10. gandolfi
    gandolfi
    shit - det ville jeg gerne...

men kan ikke lige nu - et Gandolfi er kommet i vejen, og banken er utålmodig....

timing - timing - timing.....
  11. Falkenberg
    Falkenberg
    Kender du så ikke en der vil købe det til dig som en julegave ?
Results 1 to 11 of 11

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin