Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,732   Posts: 1,515,259   Online: 769

God jul

1. Falkenberg
    Så er juleaften ved at nærme sig. Jeg håber I alle får en hyggelig aften og at alle jeres ønsker bliver opfyldt.
  2. Erik Petersson
    Erik Petersson
    Tack så mycket och god jul till dig med!
  3. Ole
    Ole
    Kom hjem fra siste julekonsert for 20 minutter siden, og sitter her med en flaske god vin.

GOD JUL, alle sammen!
  4. gandolfi
    gandolfi
    glædelig jul til alle!

(min far, der var præst, sagde, at man før jul; dvs. indtil gudstjenesten d 24, skulle sige god jul, men at man efter gudstjenesten skulle sige glædelig jul..... noget med, at "god" var et ønske om en fremtid, mens man med glædelig var i det sammen....)
  5. Soeren
    Soeren
    Jamen så glædelig jul til jer alle.
    Vi kan glæde os over endnu en lille. Asger blev født den 16 men måtte tilbringe nogle dage på neonatal pga. noget lungeinfektion. Han er heldigvis rask nu og julefreden kan sænke sig over hjem og familie.
    Mvh Søren
  6. Johs
    Johs
    God Jul og et godt nytt foto år fra oss i farris fotoklubb, Larvik.
  7. Kvistgaard
    Kvistgaard
    I overensstemmelse med Emils far: Glædelig jul til jer alle! Og stort tillykke til Søren i Næstved med den lille ny APUGer.
  8. lhaumann
    lhaumann
    Netop hjemkommet fra et par uger nordpå vil jeg blande mig i vores glade kor, dels med en nytåshilsen, dels med et: hvor er der altså dejligt i Norge; vil overveje at dukke op til et træf - endnu en god grund til at smide sådan 10-20 kg for bedre at kunne bære fotografiapparatet på ryggen sammen med lidt grej såøhh -
  9. Soeren
    Soeren
    Hæ Hæ Var det et lille nytårsforsætpip Lars?
    Tak Søren Kvistgård, Jeg håber at han følger i sin storebrors fodspor. Silas (på 3) er glad for sit Ricoh 500 (RF) Det bliver brugt flittigt og jeg har skumle planer om at smide en hurtig film i og sende resultatet til Kunstnernes forårs udstilling (lidt ala "kunstner maler på lagen" hvis i husker den?)
    Mvh Søren
  10. Kvistgaard
    Kvistgaard
    Quote Originally Posted by Soeren View Post
    Hæ Hæ Var det et lille nytårsforsætpip Lars?
    Tak Søren Kvistgård, Jeg håber at han følger i sin storebrors fodspor. Silas (på 3) er glad for sit Ricoh 500 (RF) Det bliver brugt flittigt og jeg har skumle planer om at smide en hurtig film i og sende resultatet til Kunstnernes forårs udstilling (lidt ala "kunstner maler på lagen" hvis i husker den?)
    Mvh Søren
    Alternativt tilmeld ham SDFs Censurerede udstilling. Niveauet kan ikke gå ned....
  11. Soeren
    Soeren
    Quote Originally Posted by Kvistgaard View Post
    Alternativt tilmeld ham SDFs Censurerede udstilling. Niveauet kan ikke gå ned....
    He he så rigtigt som det er sagt
    Mvh Søren
Results 1 to 11 of 11

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin