og Bernt med adresse Nesodden, egentlig fra Rogaland.
Hmmm har visst kommet meg inn her, bor i Sandefjord har akkurat hivd ut kjærringa og bygger nytt mørkerom Prøver å finne ut hvordan ting funker på siden her
Jupp, Amund i Oslo her
Claes, utvandrad svensk i Oslo.
Hmmmm, vet ikke om jeg hører hjemme her, men jeg opprettet konto idag. Dag
Tja... så vidt jeg vet både har og bruker du film, så da hører du hjemme her.
Originally Posted by Dag Hmmmm, vet ikke om jeg hører hjemme her, men jeg opprettet konto idag. Dag Dæven...Herr Thrane er her inne i det ærverdige Analogue Photographers Users Group også. Velkommen!!
Dette så ut som ett perfekt sted for en forvillet filmbruker... :-) Takk til vedkommende som tipset meg på Foto.no
Thor Egil her - Trondheim
Originally Posted by Tommy_Norway Dæven...Herr Thrane er her inne i det ærverdige Analogue Photographers Users Group også. Velkommen!! Velkommen!
... og hadde de på fjotto.no brukt film, så hadde det ikke blitt så mye søppel rundt omkring!
Javisst, der var samefolket også representert på APUG. Velkommen
Erik her - Hønefoss/Oslo
Øyvind her - Oslo
Arild her, frå Florø ytterst på Vestlandet i Norge. Heilt fersk på APUG.
Er opprinnelig fra Oklahoma, USA men er norsk gift (eller forgiftet bor i Drammen.
Eirik på Svalbard sier hei. Har egentlig vært medlem her lenge, men er ikke så flink å være aktiv på forumer.
Hallo! Innmeldt i dag. Sverre fra Oslo
Nils, Lørenskog. OKK medlem
Kjetil fra Oslo. Jeg har hatt konto her en stund, men ikke postet stort. Alt jeg lurer på (i hvert fall som gjelder film, kjemi og fremkalling) finnes det svar på fra før i forumene her, så jeg bruker apug.org først og fremst som referanse og oppslagsverk.