Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,469   Posts: 1,570,875   Online: 1096

Hvor mange har vi i Norge?

Page 1 of 4 1234 LastLast
  1. BirgerA
    Da følger jeg Oles oppfordring og spør hvor mange norske medlemmer det er her.

Jeg er her, hjemmehørende i Oslo.

Birger A.
  2. BTE 1948
    BTE 1948
    Da følger jeg denne også selv om jeg allerede sa hei under Ole.
    Jeg er her ,hemmehørende i Porsgrunn
    Bjørn T
  3. Slavomir Polivka
    Slavomir Polivka
    Slavomir og Fomafoto hører til HOF i Vestfold.
  4. Ole
    Ole
    Og meg, naturligvis.
  5. Trond
    Trond
    Jeg holder til i Oslo.
  6. bjazz
    bjazz
    Rimelig fersk på apug - holder til i Bergen (og omegn).
  7. Rummelhof
    Rummelhof
    Og flere blir vi..
  8. Halvis
    Halvis
    Jeg er opprinnelig fra Larvik, men bor og arbeider i Oslo.
  9. morkolv
    morkolv
    Kongsberg her!
  10. Ole
    Ole
    Johannes fra Larvik er også her, men plundrer litt med innlogging og slikt - alle menyene er jo på engelsk, må vite...

Kan noen gi ham en hjelpende hånd ved en passelig anledning? Jeg har vært her så lenge at jeg ikke husker døyten av det mest grunnleggende...
  11. kkjfoto
    kkjfoto
    Hei

Er også fra Larvik, Vestfold i Norge.

Vil gjerne rette en henstilling til trådstarter/moderator.

Kunne det ikke være en tanke å endre tittel/spørsmål i denne og lignende svenske og danske tråd. Til å gjelde alle som forstår og kan lese/skrive disse språkene rundt om i verden? Da det er mange som jobber i utlandet, har utvandret eller er etterkommere etter skandinavier.

Også kan hvilket sted/land komme som en tilleggs opplysning for de som også vurderer å treffes uformelt fra tid til annen.

Skandinavier er nok mange rundt om kring i verden. Men for et levedyktig forum for skandinavisk språk så tror jeg det blir galt å ha et undeforum for hvert språk.

Det bør nok være et felles forum for det svenske, danske og norske språket om dette skal bli det man kan håpe på.
    (Finland, Island, Færøyene osv for unskylde meg :-) )

Dette bør nok diskuteres videre på forumet her.

Ketil
    www.farrisfotoklubb.com
    www.farrisfotoklubb.blogspot.com
  12. Ole
    Ole
    Tro meg, utvandrete skandinaver lar høre fra seg helt uten oppfordring.

Jeg er helt enig i at vi bør klare oss med et felles forum - og det bør være plass til de tre andre også. De fleste islendinger og færøyinger klarer å lese/skrive dansk. Finner derimot - vel, det har jeg ikke tenkt å bekymre meg om på forhånd. Hvis noen vil skrive finsk i det skandinaviske forumet må de få lov til det, selv om jeg ikke kan bidra med noe moderator-hjelp der!
  13. Bjørn Joachimsen
    Bjørn Joachimsen
    Hilsen fra Tromsø!
  14. Tommy_Norway
    Tommy_Norway
    Jepp, hallo ja - her er en utflyttet eksiltrøndersk Koreaner som bor i Oslo og jobber i Sandvika.
  15. torbja
    torbja
    Har ikkje blitt merksam på dette forumet før i går, så eg er relativt fersk her.

Torbjørn Aase
  16. JBrunner
    JBrunner
    I can't understand a damn thing you guys are typing.
  17. Halvis
    Halvis
    Quote Originally Posted by JBrunner View Post
    I can't understand a damn thing you guys are typing.
    The thread name is "how many [users] do we have in Norway". Replies in Norwegian, of course...
  18. erikfive
    erikfive
    Erik fra Oslo. Hello.
  19. EmilGil
    EmilGil
    Emil, göteborgare i (tillfällig) exil i Bergen.
  20. f/1,4
    f/1,4
    Svein, Bergenser (i permanent exil) i Halden.
Results 1 to 20 of 77
Page 1 of 4 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin