Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,205   Posts: 1,531,769   Online: 957

Hva gjør man med lærvarene?

1. Removed Account2
    Om man samler gammelt utstyr fra 50- 60- oh 70-tallet følger detofte med skinn og lærvesker på kjøpet. kameravesker, beredskapsvesker (nver-ready-bags) og objektivkoggere.

Hva gjør andre med dette? Jeg samler ikke på det, bruker det ikke, og har ikke rom for det. Alternativet er feks å klippe i stykker objektiv-koggerne for å bruke dem til oppbevaring (holdere) i en bag.

Kameravesker derimot. Jeg ser at enkelte selger slikt på E-bay (forsøker å selg??), jeg har litt forskjellig, feks Leica, noen klassiske SLR-vesker osv. For meg tar det bare plass, og vil nok møte en ublid skjebne, når kona blir lei stablene, kassene og utstillingen....

Hva gjør man? :rolleyes:
  2. Bertil
    Bertil
    För många samlare verkar original väskor, förpackningar, instruktionsböcker etc. vara minst lika viktigt som själva saken. Många samlare verkar vara mer eller mindre besatta av fullständighet! Ibland gärna inköpskvitton också!
    /Bertil
  3. Removed Account2
    Jeg samler, men ikke for å samle, men for å bruke, først og fremst. Mine Leica skal ha minst en film hver hvert halvår! Canon og Nikon også!!!

Dersom noen er på jakt etter lær, er PM en tips!
Results 1 to 3 of 3

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin