Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,554   Posts: 1,573,148   Online: 821

Durst M805

1. Mr.Nikon
    Hej allesammen!

Jeg søger en manual til en Durst M805 B/W. Jeg har ikke lyst til at betale 22 euro for den på Dursts hjemmeside. Er der nogen der ved hvor den kan downloades gratis, eller er der måske en af jer der har den og gider scanne den og sende den som e-mail.
    Det ville jeg blive meget glad for. Det er specielt kondensatorkonfigurationer jeg er interesseret i ved de forskellige formater. Derudover hvordan man centrerer lampen.

Fotohilsen
    Mr. Nikon
  2. Mr.Nikon
    Mr.Nikon
    ØV!!!. Ingen der har en manual.
    Er der nogen der kender kondensatorerne til de forskellige formater og kan fortælle hvordan man centrerer lampen på sådan en??

Mr. Nikon
  3. BTE 1948
    BTE 1948
    Quote Originally Posted by Mr.Nikon View Post
    ØV!!!. Ingen der har en manual.
    Er der nogen der kender kondensatorerne til de forskellige formater og kan fortælle hvordan man centrerer lampen på sådan en??

Mr. Nikon
    Hei
    Jeg har en Durst katalog/broskyre liggende på min maskin med navn og nr på de forskjellige condensere etc til blant annet m805. om dette er til hjelp så send meg en mail og jeg kan sende deg filen
    Mvh
    BTE
  4. Mr.Nikon
    Mr.Nikon
    Hej "BTE"

Jeg har sendt en PM

Mr. Nikon
  5. BTE 1948
    BTE 1948
    Quote Originally Posted by Mr.Nikon View Post
    Hej "BTE"

Jeg har sendt en PM

Mr. Nikon
    Hei
    Mail sendt
    BTE
Results 1 to 5 of 5

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin