Grrr maak ik gisterenavond iets dat voor mij bijna een 'fine-print' is, kom ik vandaag tot de conclusie dat ik in spiegelbeeld heb afgedrukt.
Printable View
Grrr maak ik gisterenavond iets dat voor mij bijna een 'fine-print' is, kom ik vandaag tot de conclusie dat ik in spiegelbeeld heb afgedrukt.
Het kan nog veel dommer: zoals ik deed met een tank met vijf filmpjes en je gooit er als eerste de fixeer in. Heb daarna maar een lange wandeling gemaakt.
Hans
Of een film ontwikkelen en bij het spoelen tot de ontdekking komen dat er geen film in je tankje zit.
Joop
Idd domme stoten, maar ik het er hier ook nog ergens andere staan hoor ;)
Nog dommer?
Eergisteren wou ik mijn nieuwe achterwand testen met papieren negatieven.
dokalicht aan, witlicht uit
doosje open
op maat snijden
in de filmhouder, schuifjes dicht
witlicht aan
testen
terug in de doka merkte ik dat mijn papier in de zak zat maar niet terug in de doos... met de opening naar het licht :-s
Er zaten verdorie nog 90 vellen is :-(
Damn
Lismore, ontwikkelen zonder film is gelukkig niet schadelijk voor je film :-)
G
Ik weet niet of dat dom is. wellicht is de compositie in spiegelbeeld beter en dan is het geen bezwaar. Het gaat om een 'fineart' print en niet om een natuurgetrouwe weergave van de werkelijkheidQuote:
in spiegelbeeld heb afgedruk
ben
Fineart: verre van, ik werk nog niet op bariet, ik bedoel enkel dat ik er zelf enorm veel tijd had ingestoken :rolleyes:
Waarvoor staat "fineart" eigenlijk? :p
Geert: ben eigenlijk hetzelfde tegengekomen gisterenavond, maar ik weet nog niet in hoeverre men papier beschadigd is. Gelukkig is dat maar 10x15 /100 velletjes en ik schat dat er nog zo'n 60 inzat, ze zaten die in 't zwart' met de opening niet rechtstreeks naar het licht... mss enkel het bovenste vel?