hallo
kijk eens op monochrom.com. zij hebben allerlei mappen en presentatiemateriaal. ik heb er zelf opberghoezen en dozen en passepartoutpapier besteld. betalen via creditcard, snel thuis gestuurd.
groeten, Rik
Printable View
hallo
kijk eens op monochrom.com. zij hebben allerlei mappen en presentatiemateriaal. ik heb er zelf opberghoezen en dozen en passepartoutpapier besteld. betalen via creditcard, snel thuis gestuurd.
groeten, Rik
Marc heeft je de werkwijze uitstekend uitgelegd, Jeroen.
Als je eens in Willebroek langskomt tonen we het je.
Is er bij jullie weten ook een commerciele instelling (liefst in de buurt van Eindhoven) die dit proces - goed - doet? Want ik vind het nogal een aanschaf (1200 euro) voor iets wat ik misschien 30 keer in een jaar zal gebruiken.
Is dat iets wat ik in het z/w centrum zou kunnen doen? Zo ja, breng ik dan m'n eigen dry-mount board mee, of kan ik dat daar aanschaffen?
En m'n laatste vraag... stel dat ik nou zo'n ge-dry-mounte foto wil ophangen (zonder lijst eromheen), is dat ook mogelijk? Wat voor type ophangsysteem wordt daarvoor gebruikt?
Het gebruik is er haast één van "alledag": bvb Francis presenteerde een trouwalbouw (voor familie) op deze manier in een mooie box; elke keeper kan je zo opplakken (remember de beelden van Jed); enz
Zonder lijst kan bvb op aluminium. Wordt uitgetest.
Kijk ook eens naar di-bond oplossingen.
We bespreken het volgende zaterdag?
Ik drymount al mijn fotos die ik bewaar. Marc beschrijft de gebruikelijke museale opbergmethode. Tot ik, enkele jaren terug, ontdekt heb dat van de 20 fabrikanten van zuurvrij karton ter wereld, er slechts een is die het karton correct maakt. Daarna heb ik mijn procedure bijgesteld en gebruik ik het zuurvrij karton alleen als er specifiek om gevraagd wordt.
Hoe de gedrymounte fotos er uit zien kun je a.s. zaterdag in Willebroek zien.
Jed