Hei alle sammen,
Er det stemning der ute for en analog samling nå i høst?
- og er det noen som kunne tenke seg å ta initiativet til å finne et passende sted?
Printable View
Hei alle sammen,
Er det stemning der ute for en analog samling nå i høst?
- og er det noen som kunne tenke seg å ta initiativet til å finne et passende sted?
Jeg er med på en "samling", om noen tid mottar jeg et kamera i posten, skyter to bilder og sender det vidre "lets all shoot one camera".
Det kunne jo være3 en ide, dette landet er langt og rart som et vondt.......
Engangskamera i posten høres ut som en god idé. Jeg er med!
Når det gjelder samling kan jeg ikke ta på meg å arrangere noe stort, bortsett fra å foreslå en sammenkomst i Oslo en lørdag eller søndag? Det er alltid artig å møte likesinnede. Dessuten er det morsomt å sprade rundt i byen med masse fancy utstyr.
I tillegg til et omreisende kamera, så kommer jeg gjerne til Oslo en lørdag/søndag.
Trenger ikke være mere aveangsert enn det, en vandring ute og en kaffekopp inne ett eller annet sted :-)
Hei igjen
kanskje vi skulle flytte invitasjonen om et omreisende kamera til en egen tråd?
Så blir det mer samsvar mellom overskriften og innholdet. Og først og fremst, det blir lettere å finne for andre som er interessert.
Er det evt. noe Ole kan gjøre, eller begynner du på nytt Erik? - du som hadde ideen?
Da er innlegg som bare omhandler reisekamera flyttet til en egen tråd.
Tur til Oslo tror jeg ikke det blir anledning til for mitt vedkommende, men lykke til!
Oslo er skummelt, men hvis jeg kan reise sammen med Johannes går det vel bra:) Håper dere velger helg med 33,35, 37 osv, har en masse barn de andre, men det er det vel fler som har.
Kent
Så hadde det vært hyggelig å treffe andre likesinnede, Oslo er greit.