• 12-11-2010 02:02 PM #0
    Jed Freudenthal
    Jed Freudenthal is offline

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by maarten m View Post
    komaan gasten!
    Maarten, zoals ik al meldde, zullen wij dit in een PM verder afhandelen. Ik zelf ben professioneel in de fotochemie werkzaam geweest ( in samenwerking met de foto-industrie) . In het bijzonder bij het ontwikkelen van film-emulsies. Overdracht van deze kennis wordt door een aantal mensen niet gewaardeerd. Deze kennis-overdracht wordt als interessant -doen afgedaan, en als zodanig gecritisseerd. We gaan gewoon verder in een PM en dan hebben de wetenschap-critici ook geen probleem. Het enige waar ik een probleem mee heb, is dat de wetenschapscritici zo intolerant zijn. Ze hoeven die stukken toch niet te lezen. Helaas worden de stukken wel gelezen, met daarop volgend een verhaal met niet verifieerbare feiten. Maarten, we gaan in een PM verder, jouw vraag is weliswaar geen nieuwe vraag, maar een heel boeiende.

PS. Het probleem met de professionele fotochemici is een nederlands probleem. Op dee engelstalige kant van Apug is dit volstrekt niet het geval. Ik mag wel zeggen dat het daar gewaardeerd wordt om informatie te krijgen.

Jed
    Last edited by Jed Freudenthal; 12-11-2010 at 02:09 PM. Click to view previous post history.
    Advanced reply Adv Reply   Reply With Quote Reply With Quote