Takk, takk Odd Magne. Uten at jeg har fått etterbehandlet de få Acros bildene jeg har på en ordentlig maskin og ikke minst skjerm vet jeg egentlig ikke hvor bra de er. Men jeg synes umiddelbart at filmen virker ennå glattere og finkornig enn TMX, og den er jo som kjent ikke dårlig. Håper bare Acros 100 ikke går ut riktig ennå, som det jo ryktes at den skal. Om du får tak i noen ruller tror jeg du vil bli veldig fornøyd.

Jeg har en ide hva tabell gjelder. Jeg kan opprette en gruppe her på Apug, skandinavisk språklig. Regler for å poste er at hver tråd kun skal omhandle en film/resept/metode kombinasjon som da også i kortform er spesifisert i tittel. Kun vellykkede kombinasjoner aksepteres. Testing mv og dypere diskusjoner tar vi i eksisterende tråd (denne). Videre skal tråden inneholde nærmere informasjon om prosess og et eksempelbilde eller flere. Det er lov å svare på posten, men ikke for å starte lange debatter, kun for å etterspørre eller tilgjengeliggjøre mere informasjon. Evt poste oppfølgere. Slik vil vi kunne få en tabell (innholdsoversikten er tabellen) og hver tråd er detaljinformasjon. Alle kan poste gitt at de følger reglene. Jeg kan moderere gruppa. Jeg kan begynne med å samle mine mer vellykkede film/resept/prosess kombinasjoner.

P.S. Og det forutsetter man til enhver tid må kunne vise til minst et eksempelbilde, slik at vi unngår at vi får slike døde Flickr lenker, da får tabellen mindre verdi for annet enn et håndfull av oss.