Quote Originally Posted by hka
Nu kunnen Kentmere en andere papiermerken werkelijk hun borst natmaken. Reken maar dat ze gaan uitpakken om het vertrouwen terug te krijgen. Mijn steun hebben ze en het vertrouwen in datgene wat ze de afgelopen 40 jaar aan materiaal hebben uitgebracht is nooit verloren gegaan. Wat mij betreft mogen de union jack's weer in top. Goed nieuws voor ons gebruikers... slecht nieuws voor anderen...
In de huidige markt zie ik papieren van Kentmere, Forte, Foma, Oriental etc. niet als concurrenten van Ilford. Ik ben vooral erg blij dat we deze keus hebben. In feite zijn er momenteel (via internet) meer verschillende fotopapieren te krijgen dan tien jaar geleden. Laten we dat vooral zo houden. Ik ben al jaren een Ilford gebruiker. Maar ik ben (o.a. door de problemen met Ilford) ook alternatieven gaan proberen. En dat was soms een zeer aangename verrassing. Forte en Oriental zijn prachtige papieren die op essentiele punten verschillen van Ilford. En enkele dagen geleden heb ik een pak Kentmere Kentona van de importeur ontvangen, waarmee ik aan hun wedstrijd deel zal nemen. Eens kijken wat dat wordt.

Leve de diversiteit in zwartwit !