Quote Originally Posted by Ian Grant
The article is quite clearly accurate.
I'd like to see some further proof of this, as all of the communications from Kyocera in Japan and their distributor (ToCAD) in the US have indicated that the story out of Kyocera Europe was simply wrong.

Other than the original European press release and the regurgitation of that information by various sources, what other proof exists that the article is correct?