hi, ik denk dat het goed is om je exclusief te profileren naar de traditionele "analoge" fotografie en digitale beeldopname niet op te nemen in jouw club, vereniging of hoe je het ook wil noemen.
Rede in mijn ogen is simpel...er zijn foto"clubs" genoeg die digitaal of digitaal & analoog werk brengen. Wat is de meerwaarde dan om nog eens een zoveelste "club" op te richten?
Als je je echter exclusief met analoog zou bezighouden dan heb je vandaag de dag tenminste nog iets dat apart staat van al de rest en een echte rede om een nieuwe vereniging op te starten.
Daarnaast zeg je in je eerste bericht ook "Het doel van de fotoclub is om mensen met een passie voor analoge fotografie samen te brengen". Als dat het doel is zou ik moest ik van u zijn mij er ook echt 100% aan houden. Als je digitaal ...al was het maar 1 enkeling...toch toe zou laten tja dan mis je met je vereniging al je allereerst doel. Anyway...die 1ne enkeling heeft toch keuze genoeg in andere "clubs" waar ze dan wel digitaal doen :-).
Gewoon mijn gedacht hoor. Ga met je "club" de exclusieve toer op of "verdwijn" in de grote massa tussen de andere "clubs". Mijn keuze zou snel gemaakt zijn ;-) Go for it.